Firma GETIN Leasing zmieniła swój serwis internetowy. Twórcą koncepcji nowego wizerunku on-line jest AS Communications – agencja specjalizująca się w PR on-line.
– GETIN Leasing od lutego br. jest członkiem grupy Getin Holding. Zmianie uległa cała identyfikacja wizualna Spółki. Koniecznym stał się również redesign naszej witryny. Wraz z AS Communications udało nam się stworzyć jeden z najciekawszych serwisów wśród firm leasingowych. Widzimy duży potencjał w sieci Internet, dlatego też oprócz kreacji profesjonalnej witryny korporacyjnej, redagujemy firmowy newsletter, prowadzimy działania lojalnościowe – System Premium – skierowane do naszych Partnerów. Planujemy również niespodziankę marketingową promującą 'monopol GETIN Leasing na rynku’, wykorzystując jako medium głównie Internet. – mówi Piotr Wawrzynów, Dyrektor Marketingu GETIN Leasing.
AS Communications poza stworzeniem nowego wizerunku on-line dla GETIN Leasing podjęło stałą współpracę w zakresie obsługi public relations. Do zadań firmy należy m.in. budowa relacji z mediami, obsługa internetowego biura prasowego, prowadzenie działań publicity, redagowanie biuletynu firmowego.
– Naszym zadaniem było nie tylko stworzenie dobrego graficznie oraz merytorycznie serwisu. Głównym celem było przyciągnięcie jak największej liczby użytkowników oraz spowodowanie aby stała się ona ich ulubioną w branży leasingowej. W tym celu wykorzystaliśmy narzędzie, jakim jest newsletter. Jego zalety, m.in.: możliwość bezpośredniego dotarcia do odbiorcy z profilowaną informacją znacznie zwiększają szanse na przywiązanie Klienta do marki. – mówi Anna Skorupska, właściciel AS Communciations.
Oprogramowaniem oraz wykonaniem projektów graficznych zajął się zespół Helldesign – partner AS Commnications w zakresie wdrażania nowych technologii.
http://www.ascommunications.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.