W związku z obchodami 90 rocznicy powstania Legii Warszawa, Klub zdecydował się na uruchomienie swojej nowej witryny. Zmiana komunikacji poprzez Internet podyktowana jest przede wszystkim zmieniającymi się oczekiwaniami samych Kibiców.
„Nowa witryna klubu to przede wszystkim podstawowy kanał komunikacji z Kibicami. Mamy świadomość, że Kibice Legii Warszawa oczekują stałej interakcji ze swoją ulubioną drużyną, dlatego postawiliśmy na dostarczenie im unikalnej zawartości multimedialnej.” – powiedział Piotr Zygo, Prezes Zarządu KP Legia Warszawa.
W Strefie Premium, która docelowo będzie sekcją płatną serwisu użytkownicy mogą obejrzeć Legię TV, w której publikowane są specjalne relacje ze spotkań piłkarskich, wywiady z piłkarzami i sztabem szkoleniowym. W sekcji znajdują się także gadżety multimedialne do ściągnięcia na komputer.
Legia zgodnie ze swoimi nowymi założeniami komunikacyjnymi chce, aby strona www.legia.com zyskała stałych użytkowników. To dla nich przeznaczony jest Klub Kibica, w którym fani po uprzedniej rejestracji znajdą kompendium wiedzy na temat klubu, poznają jego historię, obejrzą galerię sław i przeczytają o sukcesach i osiągnięciach swojej ukochanej drużyny.
Już wkrótce poprzez witrynę będzie można kupić bilety na mecze Legii Warszawa. W planach jest również uruchomienie sklepu online. Kibice nie ruszając się z fotela będą mieli możliwość zamówienia klubowej koszulki, czy kompletu profesjonalnego sprzętu sportowego z brandingiem Legii.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.