Polskie Książki Telefoniczne zmieniły wygląd oraz zawartość swoich stron internetowych. Wprowadzone zmiany mają ułatwić nawigację oraz bardziej uprościć wyszukiwanie firm w bazie danych zawierającej obecnie ponad 830 tysięcy rekordów.
W tym celu na wszystkich podstronach została umieszczona mała wyszukiwarka umożliwiająca zmianę lub wprowadzenie nowych kryteriów wyszukiwania bez konieczności powrotu do strony głównej. Zupełnie zmieniony został sposób nawigacji, dzięki czemu z każdej podstrony można przenieść się bezpośrednio do innego serwisu, takiego jak np. Aleja Handlowa, Przewodniki, Książki Telefoniczne na Świecie czy Katalog Najciekawszych Stron.
Nowością na stronach http://www.pkt.pl jest Zaawansowane Wyszukiwanie pozwalające na szukanie firm wg następujących kryteriów: po marce produktu, godzinach otwarcia, akceptujących karty kredytowe oraz – co warte podkreślenia – wyszukiwanie firm z siedzibą w okolicy wskazanego miejsca w mieście. Także Przewodnik Turystyczny, dotychczas zawierający bazę danych hoteli, pensjonatów, schronisk i kwater prywatnych, został wzbogacony o linki do wszystkich Oficjalnych Stron Turystycznych Państw na świecie.
Wprowadzone zmiany w znacznym stopniu ułatwią kontakty „sprzedających” i „kupujących”, a to właśnie jest celem Polskich Książek Telefonicznych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.