Porównywarka 9sekund.pl dokonała zmiany swojej szaty graficznej. Obecna wizualizacja w bardziej przejrzysty sposób prezentuje oferty sklepów internetowych dla użytkowników porównywarki jak również w bardziej funkcjonalnej formie umożliwia szybkie dotarcie do wyszukiwanego produktu.
Grafika serwisu pozostała w niezmiennych dotychczasowych kolorach porównywarki, będącymi stałymi już elementami rozpoznawczymi dla użytkowników serwisu.
„Dokonując zmiany layoutu serwisu mamy nadzieję, że będziemy jeszcze bardziej rozpoznawalni wśród innych porównywarek cen w Polsce a przede wszystkim ułatwimy naszym użytkownikom szybsze dotarcie do szukanego produktu i jednocześnie porównania cen spośród wielu ofert.” – mówi Andrzej Zając, Prezes Zarządu 9sekund Sp. z o.o.
Cała oferta podzielona została na kategorie, w których wydzielono dodatkowo szczegółowe podkategorie. Kupujący, oprócz uszeregowanych grup, mają do dyspozycji ogólną wyszukiwarkę, listę produktów, które w ostatnim czasie cieszyły się największą popularnością wśród użytkowników, a także spis artykułów polecanych przez 9sekund.pl. Klienci, w zależności od upodobań, mają możliwość uszeregowania wyników poszukiwania alfabetycznie, według malejącej ceny lub trafności.
Każdy produkt posiada zdjęcie i opis, który pozwala kupującemu na zapoznanie się z jego specyfiką. Dodatkową zaletą jest możliwość wystawiania przez kupujących komentarzy dotyczących produktu – jego jakości i przede wszystkim ceny.
W raporcie tygodnika „Wprost” z października 2007 roku o atrakcyjności porównywarek cen, serwis 9sekund.pl został sklasyfikowany na IV miejscu, zaś w raporcie magazynu „PC World” w kategorii ‘najlepsza porównywarka’ uplasował się na III miejscu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.