We wtorek w Yahoo! Maps pojawiła się możliwość ręcznego modyfikowania wytyczonej przez aplikację trasy oraz oceniania umieszczonych na mapie punktów usługowych czy sklepów – podał serwis News.com.
Funkcję poprawiania automatycznie nakreślonej drogi łączącej punkt startowy i docelowy wprowadziło już w czerwcu 2007 roku Google Maps. Zatem pomysł Yahoo! nie jest autorski – ma jedynie na celu dogonienie konkurencji. W obu serwisach usługa działa na podobnej zasadzie. Aby zmienić trasę, trzeba „chwycić” wskaźnikiem myszy kolorową linię, przeciągnąć ją w inne miejsce i tam „upuścić”.
Dostępne jest porównanie długości pierwotnej i nowej wersji oraz możliwość powrotu do tej pierwszej. Różnica między usługami polega na tym, że Google Maps pokazuje parametry trasy w czasie rzeczywistym, podczas jej zmieniania. Yahoo! dokonuje obliczeń dopiero po zakończeniu modyfikacji.
Dodatkowo w Yahoo! rozbudowano widoczne na mapach pop-upy informacyjne na temat firm (punktów usługowych, sklepów itp.). Od teraz można dodawać tam zdjęcia oraz zobaczyć ocenę poszczególnych miejsc – wykorzystywane są przy tym informacje z Yahoo! Local. Użytkownik może obejrzeć główną fotografię i uśrednioną punktację. Jeśli interesują go szczegóły, musi przejść do serwisu Local.
W mijającym roku Yahoo! Maps – ciągle rywalizujące z podobnym produktem firmy Google – wprowadziło wiele ciekawych funkcji. Możliwe stało się między innymi przesyłanie danych do samochodowego systemu GPS, pojawiły się mapy dla podróżników oraz integracja z serwisem Flickr.
Źródło: news.com
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.