Agencja interaktywna huevo zaprezentowała swój nowy wizerunek w internecie. Serwis komunikuje jednocześnie wprowadzenie na polski rynek interaktywny nowej marki – SEOgroup.
Serwis www.huevo.pl prezentuje przemiany i rozwój oferty firmy, skupiającej działania na obsłudze klientów premium. Celem zespołu było odzwierciedlenie filozofii racjonalnego wykorzystania technologii Flash w projektach internetowych.
Serwis komunikuje też wprowadzenie na rynek nowej marki – SEOgroup – specjalizującej się w pozycjonowaniu serwisów internetowych (SEO/SEM). Osobą odpowiedzialną za koordynację działań i rozwój nowej komórki w huevo, jest Michał Herok – Managing Partner, certyfikowany Google Qualified Individual, do niedawna pracujący wagencji Engine.
Proces odświeżenia wizerunku huevo, którego częścią jest uruchomienie
nowego serwisu, wspierany jest przez akcję "Nowe huevo.pl Nie wchodź
bez basów!". W ramach akcji, osoby odwiedzające huevo.pl mają szansę
otrzymać zestaw głośników z subwooferem, dla optymalnego odbioru
ścieżki muzycznej, skomponowanej na potrzeby nowej witryny.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.