Nowe huevo i nowa marka na rynku pozycjonowania

Opublikowano: 8 września 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

Agencja interaktywna huevo zaprezentowała swój nowy wizerunek w internecie. Serwis komunikuje jednocześnie wprowadzenie na polski rynek interaktywny nowej marki – SEOgroup.
Serwis www.huevo.pl prezentuje przemiany i rozwój oferty firmy, skupiającej działania na obsłudze klientów premium. Celem zespołu było odzwierciedlenie filozofii racjonalnego wykorzystania technologii Flash w projektach internetowych.

Serwis komunikuje też wprowadzenie na rynek  nowej marki – SEOgroup – specjalizującej się w pozycjonowaniu serwisów internetowych (SEO/SEM). Osobą odpowiedzialną za koordynację działań i rozwój nowej komórki w huevo, jest Michał Herok – Managing Partner, certyfikowany Google Qualified Individual,  do niedawna pracujący wagencji Engine.

Proces odświeżenia wizerunku huevo, którego częścią jest uruchomienie
nowego serwisu, wspierany jest przez akcję "Nowe huevo.pl  Nie wchodź
bez basów!".  W ramach akcji, osoby odwiedzające huevo.pl mają szansę
otrzymać zestaw głośników z subwooferem, dla optymalnego odbioru
ścieżki muzycznej, skomponowanej na potrzeby nowej witryny.

Hanna LaskowskaNowe huevo i nowa marka na rynku pozycjonowania

Podziel się!

O autorze

hania