Popularny serwis z rezerwacjami biletów lotniczych online – efly.pl – ukazał się użytkownikom w nowej odsłonie graficznej i z jedną z największych na polskim rynku wyszukiwarek noclegów hotelowych.
Zmianie szaty graficznej, istniejącego od 2005 roku serwisu, towarzyszyła przebudowa elementów odpowiedzialnych za jego funkcjonalność. Dzięki temu aktywność użytkownika w serwisie stała się maksymalnie efektywna. Proces wyszukania połączenia, a następnie rezerwacji lotu i jego weryfikacji, może zamknąć się nawet w 1 minucie. Obecnie miesięczna liczba wyszukań lotów w efly.pl wynosi ok. 200.000. Serwis oferuje bilety wszystkich linii lotniczych zrzeszonych w IATA (Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Lotniczych).
Hitem odnowionego efly.pl jest także wyszukiwarka noclegów w 60.000 hoteli w około 100 krajach świata. Jej cechą szczególną jest unikalna na rynku prostota i szybkość działania. Uzupełnieniem wyszukiwarki jest stała prezentacja kilkunastu najlepszych cenowo ofert noclegowych. – Udostępniliśmy narzędzie, które w istotny sposób ułatwia planowanie podróży. Tych biznesowych, jak i rodzinnych. Niemal równoczesna rezerwacja lotu i pokoju hotelowego, to wygoda trudna do przecenienia. – mówi Mariusz Wojciechowski, Prezes Zarządu Grupy eholiday.pl, do której należy serwis efly.pl.
System rezerwacji lotów i noclegów wzbogacony został także w mechanizmy chroniące transakcje online. Szyfrowanie połączeń technologią SSL ma zagwarantować użytkownikom efly.pl pełne bezpieczeństwo przeprowadzanych operacji. – Bezpieczeństwo klientów jest jednym z naszym głównych celów, dlatego w trakcie prac nad zmianami położyliśmy na ten problem duży nacisk. W efekcie każda transakcja w serwisie jest maksymalnie zabezpieczona przed nielegalną ingerencją. – tłumaczy Mariusz Wojciechowski.
Każdego roku na rezerwacje internetowe biletów lotniczych, kolejowych czy wycieczek Polacy wydają około 2 mld złotych. Według M. Wojciechowskiego globalny kryzys tylko nieznacznie może obniżyć tę kwotę. – Coraz większa dominacja Internetu,pozwalają naszej branży patrzeć optymistycznie w przyszłość. – uważa Wojciechowski.
Grupa eholiday.pl, do której należy serwis efly.pl, to pięć portali turystycznych (eholiday.pl, mapy.eholiday.pl, naweekend.pl, urlopy24.pl oraz efly.pl). Według listopadowego raportu Megapanel PBI/Gemius witryny grupy są na drugim miejscu wśród polskich serwisów turystycznych z 680 tys. unikalnych użytkowników i 6 mln odsłon miesięcznie.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.