Fundacja Kidprotect.pl zmienia 27 października swoją wizualizację wprowadzając zupełnie nowe logo.
Dotychczasowe, drugie w historii, logo służyło fundacji przez 4 lata. „Uznaliśmy, że nadszedł już najwyższy czas na zmianę” – mówi Jakub Śpiewak, szef i założyciel fundacji. Z pomocą przyszła, jak zwykle, agencja JWT Polska (www.jwt.com.pl), która zupełnie za darmo zaprojektowała nowy znak graficzny. „Przygotowywany był on z myślą o jednym z nowych projektów, ale kiedy już był gotowy, stało się jasne, że powinniśmy posługiwać się nim na co dzień” – opowiada Śpiewak.
Miś w logo nawiązuje do pluszowego miśka, który przez długi czas królował na stronie głównej fundacji i wspaniale kojarzy się z dziećmi i dzieciństwem. Nowy misio ma rękawice bokserskie, walczy. Ten motyw nawiązuje do naszej działalności, która z walką ma wiele wspólnego. Do tego ładne zestawienie kolorów.
Fundacja Kidprotect.pl to najstarsza w Polsce organizacja pozarządowa zajmująca się bezpieczeństwem dzieci w internecie, walką z przestępczością seksualną wobec dzieci oraz pomocą dorosłym ofiarom molestowania seksualnego w dzieciństwie. Od 2002 roku fundacja prowadzi, pierwszy w Polsce, hotline, który umożliwia internautom anonimowe zgłaszanie spraw związanych z pedofilią i pornografią dziecięcą. Oprócz tego Kidprotect.pl realizuje szkolenia dla policjantów, prokuratorów, straży miejskich, bibliotekarzy, nauczycieli, rodziców i dzieci na temat bezpieczeństwa w sieci. Twórca Kidprotect.pl jest członkiem i stypendystą Ashoki (www.ashoka.pl), międzynarodowej organizacji innowatorów społecznej, której stypendium jest określane mianem „społecznego Nobla”. Fundacja jest organizacją non-for-profit: nie prowadzi działalności gospodarczej, nie korzysta ze środków publicznych, swoją działalność opierając na pracy wolontariuszy i wsparciu sponsorów.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!