Ad!Vice i Interactive Research Center wprowadzają na rynek Ad!Measure –rozwiązanie pomagające w ewaluacji internetowych kampanii reklamowych.
Ad!Measure to rozwiązanie dedykowane dla wielokanałowych kampanii obejmujących kreacje display, video, content i viral marketing i działania w mediach społecznościowych.
Więksi gracze na polskim rynku interaktywnym przywykli do mierzenia efektywności reklamy za pomocą takich wskaźników jak CTR i CPA. Z drugiej strony fala popularności Facebooka przyzwyczaja nas do walki o liczbę i zaangażowanie fanów. Zaskakujące jest, że jeszcze ciągle nasz standard pomiaru internetowych kampanii nie uwzględnia łączenia i porównywania działań display z tym, co się dzieje na społecznościowych kanałach zarządzanych przez markę i spontanicznymi dyskusjami internautów. Chociaż takie próby są podejmowane przez pojedynczych graczy, brakuje gotowych, powtarzalnych metod badawczych, dzięki którym reklamodawcy mogliby porównać się z konkurencją w ramach bardziej złożonych kampanii – powiedział Albert Hupa z Interactive Research Center.
Metoda uwzględniona w Ad!Measure zakłada zintegrowany pomiar i porównanie wykorzystywanych w Polsce wskaźników efektywności kampanii. Z jednej strony sprawdzana jest zmiana świadomości i wizerunku marki wśród grupy docelowej marki odwiedzających serwisy, na których emitowane są kreacje reklamowe. Rozwiązanie IRC i Ad!Advice wyróżnia się jednak tym, że umożliwia porównanie intensywności kampanii z różnymi współczynnikami efektywności działań na Facebooku i codziennym poziomem dyskusji o marce w mediach społecznościowych. W efekcie wiadomo, jakie aspekty kampanii były optymalne, a które – warto było zmienić.
Przedstawiamy też case-study z kampanii społecznej Drużyna SuperW, której ewaluację przeprowadzono z wykorzystaniem Ad!Measure
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.