Ad!Vice i Interactive Research Center wprowadzają na rynek Ad!Measure –rozwiązanie pomagające w ewaluacji internetowych kampanii reklamowych.
Ad!Measure to rozwiązanie dedykowane dla wielokanałowych kampanii obejmujących kreacje display, video, content i viral marketing i działania w mediach społecznościowych.
Więksi gracze na polskim rynku interaktywnym przywykli do mierzenia efektywności reklamy za pomocą takich wskaźników jak CTR i CPA. Z drugiej strony fala popularności Facebooka przyzwyczaja nas do walki o liczbę i zaangażowanie fanów. Zaskakujące jest, że jeszcze ciągle nasz standard pomiaru internetowych kampanii nie uwzględnia łączenia i porównywania działań display z tym, co się dzieje na społecznościowych kanałach zarządzanych przez markę i spontanicznymi dyskusjami internautów. Chociaż takie próby są podejmowane przez pojedynczych graczy, brakuje gotowych, powtarzalnych metod badawczych, dzięki którym reklamodawcy mogliby porównać się z konkurencją w ramach bardziej złożonych kampanii – powiedział Albert Hupa z Interactive Research Center.
Metoda uwzględniona w Ad!Measure zakłada zintegrowany pomiar i porównanie wykorzystywanych w Polsce wskaźników efektywności kampanii. Z jednej strony sprawdzana jest zmiana świadomości i wizerunku marki wśród grupy docelowej marki odwiedzających serwisy, na których emitowane są kreacje reklamowe. Rozwiązanie IRC i Ad!Advice wyróżnia się jednak tym, że umożliwia porównanie intensywności kampanii z różnymi współczynnikami efektywności działań na Facebooku i codziennym poziomem dyskusji o marce w mediach społecznościowych. W efekcie wiadomo, jakie aspekty kampanii były optymalne, a które – warto było zmienić.
Przedstawiamy też case-study z kampanii społecznej Drużyna SuperW, której ewaluację przeprowadzono z wykorzystaniem Ad!Measure
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!