Ad!Vice i Interactive Research Center wprowadzają na rynek Ad!Measure –rozwiązanie pomagające w ewaluacji internetowych kampanii reklamowych.
Ad!Measure to rozwiązanie dedykowane dla wielokanałowych kampanii obejmujących kreacje display, video, content i viral marketing i działania w mediach społecznościowych.
Więksi gracze na polskim rynku interaktywnym przywykli do mierzenia efektywności reklamy za pomocą takich wskaźników jak CTR i CPA. Z drugiej strony fala popularności Facebooka przyzwyczaja nas do walki o liczbę i zaangażowanie fanów. Zaskakujące jest, że jeszcze ciągle nasz standard pomiaru internetowych kampanii nie uwzględnia łączenia i porównywania działań display z tym, co się dzieje na społecznościowych kanałach zarządzanych przez markę i spontanicznymi dyskusjami internautów. Chociaż takie próby są podejmowane przez pojedynczych graczy, brakuje gotowych, powtarzalnych metod badawczych, dzięki którym reklamodawcy mogliby porównać się z konkurencją w ramach bardziej złożonych kampanii – powiedział Albert Hupa z Interactive Research Center.
Metoda uwzględniona w Ad!Measure zakłada zintegrowany pomiar i porównanie wykorzystywanych w Polsce wskaźników efektywności kampanii. Z jednej strony sprawdzana jest zmiana świadomości i wizerunku marki wśród grupy docelowej marki odwiedzających serwisy, na których emitowane są kreacje reklamowe. Rozwiązanie IRC i Ad!Advice wyróżnia się jednak tym, że umożliwia porównanie intensywności kampanii z różnymi współczynnikami efektywności działań na Facebooku i codziennym poziomem dyskusji o marce w mediach społecznościowych. W efekcie wiadomo, jakie aspekty kampanii były optymalne, a które – warto było zmienić.
Przedstawiamy też case-study z kampanii społecznej Drużyna SuperW, której ewaluację przeprowadzono z wykorzystaniem Ad!Measure
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.