Od pierwszych dni maja pod adresem http://www.pck.org.pl dostępny jest zupełnie nowy oficjalny serwis internetowy Polskiego Czerwonego Krzyża. „Zmieniliśmy dosłownie wszystko, a ze starej strony pozostała nam tylko domena” mówi Kamil Dmowski – koordynator serwisu. Założenia z jakimi przystępowano do przebudowy łączą cele informacyjne i edukacyjne. Chodzi przede wszystkim o to, aby przybliżając internautom organizację jednocześnie promować i upowszechniać jej idee.
Portalowy układ strony głównej, wpisany w jasną i lekką kolorystykę szaty graficznej, już w pierwszej odsłonie odkrywa cały przekrój zmian. Podstawową nowością jaką przyniósł następca dotychczasowej witryny to opracowana na nowo struktura i całkowicie świeży zawartość. Autorzy kładą nacisk na informację. W ręce użytkownika trafia zatem rozległe, przejrzyste źródło wiedzy o organizacji, polach działań oraz bieżących programach i przedsięwzięciach. Nowa strona to także nowe mechanizmy i ułatwienia np.: forum dyskusyjne, newsletter, testy interaktywne, wewnętrzna wyszukiwarka oraz (jeszcze niedostępne): wpłaty on-line i czat. Witrynę „zwiedza się” łatwo. Czytelny nawigator, mnogość linków i wielopoziomowa nawigacja czynią przeglądanie funkcjonalnym i intuicyjnym.
Kluczowe miejsca na stronie administrowane są z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi opartych o relacyjne bazy danych. Przyjęte rozwiązania dają redakcji serwisu pełną swobodę w dynamicznej i bezpośredniej edycji oraz aktualizacji treści.
Nowa http://www.pck.org.pl to udane przedsięwzięcie także dla (http://www.mwd.pl) -sponsora i współtwórcy serwisu. MWD – firma posiadająca ogromne doświadczenie w prowadzeniu wielu serwisów medycznych oraz internetowych projektów edukacyjnych – prowadziła wszystkie etapy budowy: od designu, po prace programistyczne.
Wkrótce na stronie przybędą trzy kolejne, dosyć pojemne półki. Będą to przewodniki z szyldem „Wiedza”: międzynarodowe prawo humanitarne, zasady udzielania pierwszej pomocy oraz tajemnice krwi. A w przyszłości… „To co jeszcze teraz musimy wykończyć i doszlifować, to m.in. strona młodzieży oraz uzupełnienie części wpisów dynamicznych. Chcemy wzmocnić oprawę graficzną – dodać zdjęcia i opcjonalne bannery nawigacyjne. Kierunki dalszej ewolucji wskażą nam sami użytkownicy. Do tej pory było ich około 6.000 miesięcznie. Bardzo chcielibyśmy skupić stałą grupę odbiorców, dla których każda wizyta na stronie byłaby świadomym poszukiwaniem konkretnych informacji” – dodaje na zakończenie przedstawiciel PCK.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.