Nowe oblicze Zielonej Budki

Opublikowano: 24 kwietnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Zielona Budka, jeden z wiodących producentów lodów na polskim rynku, rozpoczyna nowy sezon znaczącymi zmianami. Nowy logotyp, bardziej atrakcyjne opakowania produktów i odświeżona oferta mrożonych deserów to największe niespodzianki, które znany producent lodów szykuje w tym roku dla swoich Klientów.

Lody są w Polsce branżą sezonową, a popyt na mrożone desery nadchodzi najczęściej na przełomie marca i kwietnia, wraz z pierwszymi promieniami wiosennego słońca. Dlatego z roku na rok producenci coraz bardziej perfekcyjnie dopracowują ofertę produktów, która ma za zadanie wyróżnić markę na tle konkurencji i zadowolić gust nawet najbardziej wyrafinowanych smakoszy lodów.

„Rok 2009 jest dla Zielonej Budki wyjątkowy, dawno bowiem w wizerunku i ofercie firmy nie zaszły tak znaczące zmiany. Zaprezentowaliśmy Klientom i partnerom biznesowym odmieniony logotyp, poszerzyliśmy ofertę produktową o oryginalne, wręcz nowatorskie smaki i desery, dostępne od tego roku w bardziej atrakcyjnych opakowaniach. Zielona Budka to firma z ponad 60-letnią tradycją w produkcji lodów i liczący się gracz w swojej branży. Polacy kupują lody Zielonej Budki wiedząc, że sięgają po produkty najwyższej jakości, smaczne i naturalne. Duże zaufanie konsumentów sprawia, że każda zmiana jest nie lada wyzwaniem, co roku podnosimy poprzeczkę aby wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom. Mamy jednak nadzieję, że podjęte w tym roku działania zyskają aprobatę i przyczynią się do umocnienia pozycji firmy na rynku.” – tłumaczy zmiany Katarzyna Rylska, Marketing Manager firmy Zielona Budka (Mielec) Sp. z o.o.

zielona_budka_nowy_logotyp_firmySezon 2009 Zielona Budka rozpoczęła od zaprezentowania Klientom i partnerom biznesowym swojego nowego logotypu. Głównym elementem odmienionego znaku graficznego firmy nadal jest jej nazwa, jednak wyróżnia go nowoczesna stylistyka oraz eleganckie połączenie kolorów zielonego i złotego, dodające marce prestiżu. Zmiana logotypu Zielonej Budki związana jest przede wszystkim z nową strategią komunikacyjną i produktową firmy, łączącą doświadczenie zdobyte przez ponad 60 lat działalności Zielonej Budki z innowacyjnymi pomysłami na nowe produkty, wprowadzane do sprzedaży w tym roku.

„Nowy logotyp jest bardziej czytelny i elegancki, stylistyką nawiązuje do segmentu produktów premium, który obecnie aktywnie rozwijamy. Dlatego zrezygnowaliśmy z białego tła i zastąpiliśmy je zielonym owalem, w który wpisaliśmy złotymi drukowanymi literami nazwę firmy wraz z datą rozpoczęcia działalności. Premiera nowego znaku graficznego Zielonej Budki odbyła się podczas Kongresu Dystrybutorów, czyli dorocznego spotkania z najważniejszymi partnerami biznesowymi firmy i pierwsze opinie są dla nas bardzo pochlebne. Mamy nadzieję, że odmieniony logotyp Zielonej Budki przypadnie do gustu także Klientom, dla nich wprowadziliśmy zmiany i na ich pozytywnej opinii zależy nam najbardziej.” – powiedziała Katarzyna Rylska.

Kolejną znacząca inwestycją, podjętą przez Zieloną Budkę w sezonie 2009 jest zmiana opakowań większości produktów firmy na znacznie bardziej atrakcyjne i praktyczne. Nową oprawę zyskały zarówno tegoroczne nowości produktowe Zielonej Budki w segmentach produktów impulsowych i familijnych, jak i lody dostępne w sprzedaży już w poprzednim sezonie. W pracach nad projektami nowych opakowań brały udział aż cztery Agencje, wspierane przez Zespół pracowników Zielonej Budki. Większość opakowań została wyprodukowana w Polsce, ale także w Izraelu, Belgii i we Włoszech, a koszt całego przedsięwzięcia szacowany jest na około 1 milion złotych.

Nowy logotyp, nowe opakowania i … nowe produkty. Na nowy sezon Zielona Budka wprowadza do sprzedaży aż pięć nowych lodów impulsowych i cztery oryginalne propozycje deserów familijnych. Wszystkie inspirowane gustami konsumentów i trendami na rynku lodów.

Hanna LaskowskaNowe oblicze Zielonej Budki

Podziel się!

O autorze

hania