W krakowska firma hostingowa Domeny.pl wzmocniony został skład personalny zespołu. W firmie pojawiło się siedem nowych osób odpowiedzialnych za kontakt z klientami, Marketing i PR, a także rozwój produktu.
– Rozpoczęliśmy nowy rozdział w ośmioletniej historii firmy. Postaramy się położyć większy nacisk na badania konsumenckie, kreowanie wizerunku, a także rozwój produktu – mówi Arkadiusz Szczurowski prezes Domeny.pl. Już wkrótce pojawi się zupełnie nowa strona www firmy.
– Nasi obecni klienci mogą powiększyć swoje stare pakiety za darmo. Dla nowych odbiorców będzie to z pewnością jedna z ciekawszych ofert na rynku. Dajemy więcej miejsca na serwerze, więcej obsługiwanych domen i kont e-mail, a także większy transfer danych – zapewnia Wojciech Dyląg, z działu sprzedaży Domeny.pl.
– Za kilka złotych miesięcznie oferujemy pakiet, który spełni oczekiwania osób pragnących otworzyć hobbystyczny serwis internetowy – mówi Marcin Majerek, szef działu marketingu – Nowa oferta jest efektem wnikliwej analizy rynku, a także uwag zgłaszanych przez klientów przez ostatnie miesiące – dodaje.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.