27 lipca porównywarka cen Nokaut.pl wystartowała z akcją NokautDnia, która 3 razy w tygodniu umożliwia zakup wybranych produktów w bardzo atrakcyjnych cenach.
NokautDnia to szczególna akcja promocyjna, w której współpracujące z porównywarką sklepy co kilka dni obniżają cenę jednego produktu na 24 godziny. W wybranych tygodniach prezentowane są 3 produkty, których cena jest niższa niż najniższa dotąd cena w Nokaut.pl. Użytkownik Nokaut.pl może zobaczyć jakie produkty będą w danym tygodniu sprzedawane po obniżonych cenach, ale nie wie który z trzech przedmiotów będzie promowany w poszczególnych dniach.
Na stronie NokautuDnia widoczne jest zdjęcie produktu, wraz z ceną oraz logiem sklepu, który go oferuje. Aby kupić wybrany produkt w promocyjnej cenie, wystarczy przejść do sklepu. Warto dodać, że produkty promowane w ramach NokautuDnia nie są dostępne w tak niskiej cenie w innych porównywarkach.
Testowa akcja NokautDnia przeprowadzana będzie co drugi tydzień przez najbliższy miesiąc. Jeśli spotka się z zainteresowaniem użytkowników porównywarki, z pewnością będzie kontynuowana.
Nokaut.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.