27 lipca porównywarka cen Nokaut.pl wystartowała z akcją NokautDnia, która 3 razy w tygodniu umożliwia zakup wybranych produktów w bardzo atrakcyjnych cenach.
NokautDnia to szczególna akcja promocyjna, w której współpracujące z porównywarką sklepy co kilka dni obniżają cenę jednego produktu na 24 godziny. W wybranych tygodniach prezentowane są 3 produkty, których cena jest niższa niż najniższa dotąd cena w Nokaut.pl. Użytkownik Nokaut.pl może zobaczyć jakie produkty będą w danym tygodniu sprzedawane po obniżonych cenach, ale nie wie który z trzech przedmiotów będzie promowany w poszczególnych dniach.
Na stronie NokautuDnia widoczne jest zdjęcie produktu, wraz z ceną oraz logiem sklepu, który go oferuje. Aby kupić wybrany produkt w promocyjnej cenie, wystarczy przejść do sklepu. Warto dodać, że produkty promowane w ramach NokautuDnia nie są dostępne w tak niskiej cenie w innych porównywarkach.
Testowa akcja NokautDnia przeprowadzana będzie co drugi tydzień przez najbliższy miesiąc. Jeśli spotka się z zainteresowaniem użytkowników porównywarki, z pewnością będzie kontynuowana.
Nokaut.pl
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.