Firma z amerykańskiego New Jersey złożyła trzy wnioski o uznanie praw do znaków handlowych – wszystkie związane z nowymi domenowymi rozszerzeniami. Dot One chce zarządzać końcówkami .ONE, .MED oraz .GIVE.
Możliwość aplikowania o nowe domenowe rozszerzenia pojawi się zapewne w pierwszej połowie przyszłego roku (choć ten pomysł wzbudza kontrowersje). Już teraz firma Dot One chce zabezpieczyć możliwość zarejestrowania trzech przynajmniej końcówek. Złożyła więc wnioski o uznanie swoich praw do znaków handlowych „Dot One”, „Dot Med” oraz „Dot Give”.
Firma nie zdradza swoich planów dotyczących domen. Z informacji prasowej wiadomo jednak, że .ONE ma wspierać technologię, w której użytkownicy oglądają reklamy i dostają za to pieniądze.
Dot One współpracuje z Minds + Machines w kwestiach przygotowania rejestru.
Czy .ONE, .MED oraz .GIVE mają szansę stać się popularnymi rozszerzeniami? Jakie są Państwa opinie?
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
- Usługi firmy Mewa Textil-Service to szerokie spektrum działań, indywidualne doradztwo i międzynarodowe doświadczeniePo co marnować czas i zasoby na koordynowanie dostaw od wielu usługodawców, jeśli można to robić w sposób bardziej efektywny? ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...
- Shoper osiąga rekordowe wyniki finansowe w 2024 roku: 14,5 mld zł wartości transakcjiShoper, firma zajmująca się rozwiązaniami e-commerce w Polsce, opublikowała szacunkowe wyniki finansowe za 2024 rok, które wskazują na znaczący wzrost ...
- 7,5 mln użytkowników InPost PayUsługa InPost Pay zdobywa uznanie wśród klientów – już 7,5 mln zarejestrowanych użytkowników korzysta z szybszych i łatwiejszych zakupów online, ...
- Płatności odroczone w kinie, u fryzjera i w restauracji – 100 tysięcy użytkowników PayPoPłatności odroczone w kinie, u fryzjera, czy w restauracji? To już możliwe. PayPo rozszerza dostępność swojej wirtualnej karty. Od teraz ...