Algotech i Avaya dostarczają najnowsze rozwiązania telekomunikacyjne dla Urzędu Miasta w Bydgoszczy
Prawie czterysta tysięcy mieszkańców skorzysta z modernizacji infrastruktury teleinformatycznej, która będzie miała miejsce w Bydgoszczy. Nowe rozwiązania poprawią jakość usług administracyjnych, w tym między innymi: centrum zarządzania sytuacją kryzysową oraz telefoniczną pomoc dla osób korzystających z usług urzędu. Nowa infrastruktura sprawi, że połączenie między centrum zarządzania kryzysowego, a policją, strażą pożarną, czy innymi służbami będzie odporne na jakiekolwiek awarie. Oznacza to, że nawet jeśli główne połączenia zostaną przerwane, komunikacja między wszystkimi placówkami będzie mogła przebiegać płynnie.
„Korzyści, jakie społeczność Bydgoszczy i okolic wyniesie z nowych technologii są nie do przecenienia, ponieważ nie ma takiej ilości pieniędzy, która równałaby się wartości czyjegoś życia, zdrowia, czy bezpieczeństwa. Niezawodność i nowa jakość usług świadczonych z użyciem ulepszonej infrastruktury teleinformatycznej była głównym czynnikiem, który wpłynął na decyzję o zainwestowaniu w kolejne nowoczesne rozwiązania. Dodatkowymi możliwościami, jakie daje ulepszona infrastruktura działu IT, są: łączenie się z Urzędem Miasta bezpłatnie poprzez wykorzystanie komunikatora internetowego oraz zmniejszenie kosztów utrzymania” – powiedział Maciej Szymczak z działu informatycznego Urzędu Miasta w Bydgoszczy.
Nowa infrastruktura IT zostanie dostarczona w kwietniu br. przez autoryzowanego partnera Avaya – firmę Algotech. Bazuje ona na istniejącej infrastrukturze telekomunikacyjnej urzędu opartej o rozwiązania Avaya. W ramach projektu infrastruktura ta zostanie zmigrowana do najnowszej platformy telekomunikacyjnej Avaya. Wykorzystanie szerokich możliwości telefonii IP pozwala urzędowi na stworzenie jednolitej infrastruktury telekomunikacyjnej dla wszystkich podległych mu jednostek administracyjnych, także tych znajdujących się poza jego główną siedzibą.
Dostarczona architektura zapewnia klientowi nie tylko dostęp do najnowszych technologii opartych na protokole IP, ale także umożliwia korzystanie z tradycyjnej telefonii w lokalizacjach pracujących już w oparciu o aparaty analogowe. Elastyczność i skalowalność rozwiązania pozwala na rozbudowę infrastruktury w miarę potrzeb urzędu.
Dziś w Urzędzie Miasta Bydgoszcz pracuje ok. 800 osób, ale nowa infrastruktura IT będzie w stanie obsłużyć nawet do 36 tysięcy użytkowników. Dzięki nowym możliwościom, Urząd Miasta będzie w stanie znacznie poszerzyć swoją ofertę usług online. Obecnie funkcjonuje już internetowe Biuro Obsługi Klienta, giełda podręczników, a w niedalekiej przyszłości ma ruszyć nowa wersja Biuletynu Informacji Publicznej. Plany na przyszłość zakładają coraz większą integrację między ofertą usług świadczonych przez Urząd Miasta, a internetowym portalem miasta.
„Świadomość, że wykonana przez nas praca może uratować komuś życie jest dla nas ogromną motywacją. Cieszymy się widząc, jak, dzięki dostarczanym przez nas technologiom, życie mieszkańców Bydgoszczy staje się prostsze” – powiedział Zbigniew Marcinkowski, Dyrektor Zarządzający Algotech Polska.
„Ciągły dostęp telefoniczny do pracowników Urzędu z pewnością jest dużym atutem dla Bydgoszczan. Tego typu inwestycje wpływają na polepszanie wizerunku administracji lokalnej” – powiedział Wojciech Głownia, Dyrektor Zarządzający Avaya Poland.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.