Avaya

Avaya i Nokia: połączenie technologii mobilnych

Firma Avaya wprowadziła na rynek rozwiązanie, które umożliwia użytkownikom urządzeń biznesowych (smartphone) Nokia Eseries korzystanie z dwóch technologii: klasycznej telefonii komórkowej i telefonii VoIP/Wi-Fi (VoWLAN). Wykorzystuje ono funkcję „one number access”, dzięki któremu użytkownik jest zawsze dostępny pod jednym numerem telefonu. Używając pojedynczego urządzenia mobilnego wyposażonego w protokół Voice over IP (VoIP) i technologię dual

Avaya i Nokia: połączenie technologii mobilnych więcej »

Ekologiczna sieć – nowy trend na rynku IT

Z raportu amerykańskiej Agencji Ochrony Środowiska (EPA – Environmental Protection Agency) wynika, że w 2006 roku informatyczne centra danych skonsumowały ponad 61 miliardów kilowatów na godzinę. To około 1,5 proc. ogólnego zużycia energii elektrycznej w USA i koszt 4,5 miliardów dolarów. Informatycznymi centrami danych są systemy komputerowe, sieciowe, infrastruktura pamięci masowych i sprzęt do zarządzania

Ekologiczna sieć – nowy trend na rynku IT więcej »

Nowe technologie dla mieszkańców Bydgoszczy

Algotech i Avaya dostarczają najnowsze rozwiązania telekomunikacyjne dla Urzędu Miasta w Bydgoszczy Prawie czterysta tysięcy mieszkańców skorzysta z modernizacji infrastruktury teleinformatycznej, która będzie miała miejsce w Bydgoszczy. Nowe rozwiązania poprawią jakość usług administracyjnych, w tym między innymi: centrum zarządzania sytuacją kryzysową oraz telefoniczną pomoc dla osób korzystających z usług urzędu. Nowa infrastruktura sprawi, że połączenie

Nowe technologie dla mieszkańców Bydgoszczy więcej »

Rozwiązania Avaya w ofercie British Telecom

Avaya, czołowy dostawca oprogramowania i usług do komunikacji biznesowej, poinformowała o podpisaniu z British Telecom umowy na dostawy rozwiązań telekomunikacyjnych. Wartość kontraktu w okresie trzech lat szacuje się na ok. 80 mln GBP. Nowa umowa zastąpi dotychczas istniejące porozumienia obejmujące Wielką Brytanię i Europę. Na mocy zawartej umowy BT będzie dostarczać systemy telekomunikacyjne oraz aplikacje MultiVantage

Rozwiązania Avaya w ofercie British Telecom więcej »

CommScope kupuje Connectivity Solutions

Firma CommScope, Inc. poinformowała o finalizacji zakupu Connectivity Solutions (ACS), stanowiącej część firmy Avaya, Inc. . Nie dotyczy to określonych działań międzynarodowych, które mają zostać zakończone później w w bieżącym roku. Zakup wszedł w życie z dniem 31 stycznia 2004 roku. Dzięki tej transakcji połączone zostaną dwie działalności zajmujące się rozwiązaniami łączności dla klientów instytucjonalnych

CommScope kupuje Connectivity Solutions więcej »

Nowy serwis, nowe usługi call center w Getin Direct

Getin Direct Sp. z o.o., dotychczasowy operator pierwszego polskiego Centrum e-biznesu oraz systemu komercyjnych kont pocztowych BOX43, przygotował i uruchomił nowy serwis informacyjny o firmie i świadczonych usługach dla biznesu z zakresu call center, contact center oraz kształtowania relacji z klientami: getindirect.pl. Zgodnie z przyjętą strategią, Getin Direct rozwija swoją działalność w kierunku usług call/contact

Nowy serwis, nowe usługi call center w Getin Direct więcej »

Scroll to Top