Nowe GG 7 w wersji build 10 posiada wbudowane opcje rozmów audio oraz video. Dodatkowo twórcy zaproponowali nowy wygląd oraz odświeżone logo (popularne słoneczko). Nowe GG nie jest jeszcze dostępne publicznie.
Najważniejsze funkcje nowego GG to:
1) rozmowy audio i video (przesyłanie i odbiór obrazu wideo – w tym np. możliwość prowadzenia wideokonferencji)
2) przesyłanie i odbiór dźwięku (rozmowy głosowe PCtoPC)
3) nowe emotikonki
4) nowy interfejs graficzny
5) poprawione przesyłanie plików z poziomu GG
6) avatary
7) wysyłanie wiadomości e-mail z poziomu GG
8) integracja z portalem społeczności internetowej Generacja Gadu-Gadu (http://generacja.gadu-gadu.pl )
9) rozbudowany system zarządzania kontaktami
10) możliwość sprawdzenia nadawcy w katalogu publicznym jeszcze przed otwarciem okna rozmowy
Gadu-Gadu 7.0 wykorzystuje technologię Any-Bandwidth, oraz Any-Firewall,, które zapewniają najlepszą możliwą do uzyskania jakość wideo niezależnie od przepustowości połączenia internetowego, działając z dowolnym typem zapory ogniowej. Transmisja dzwięku oparta jest na kodekach GSM stosowanych w telefonii GSM.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.