Firma Media Ambassador na potrzeby marki House zaprojektowała kolejne wcielenie serwisu prezentującego nową kolekcję wiosna/lato 2009 – www.house.pl. Celem aktualnych zmian było podkreślenie międzynarodowego charakteru marki oraz oderwanie od konkretnego kraju – stąd obecność w serwisie m.in. wielojęzycznych elementów.
Projekt podkreśla wartości marki i nawiązuje do cech grupy docelowej, dla której liczy się wolność, zabawa i wspólne spędzanie czasu z przyjaciółmi. Wplecione w serwis ciekawe materiały fotograficzne i filmowe oraz odważne (ale wciąż użyteczne i przyjazne dla użytkowników) podejście do części e-commerce ma podkreślać trendsetterski charakter marki.
Jest to już ósmy sezon owocnej współpracy pomiędzy firmą Artman a Media Ambassador.
Wpisy promowane
- Biuro flex w Gdańsku – elastyczne przestrzenie pracy dla nowoczesnych firmCoraz więcej przedsiębiorców poszukuje elastyczności w prowadzeniu własnej firmy. Działając w większości zdalnie lub hybrydowo, nie zawsze opłaca się wynajmować ...
- Kancelaria Radcy Prawnego Tomasz Czerwiec – profesjonalna obsługa prawna firmKażdy przedsiębiorca, bez względu na formę prowadzonej działalności, prędzej czy później znajdzie się w sytuacji, w której rozwiązanie problemu wykracza ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.