Onet.pl zmodyfikował swój serwis informacyjny, proponując nową formę i strukturę serwisu, w pełni wykorzystującą szerokopasmowy dostęp do sieci, a tym samym nowe, rewolucyjne możliwości przekazu.
Zasadniczą nowością jest większe wykorzystanie treści o charakterze multimedialnym: ruchomego obrazu i dźwięku. Dzięki zmianom internauci będą mogli skorzystać z bogatych materiałów video przygotowywanych przez informacyjny kanał telewizyjny TVN24.
Radosław Krawczyk, dyrektor Redakcji Onet.pl: Tworzymy pierwszy w Polsce prawdziwie multimedialny serwis informacyjny. Rosnąca popularność multimediów zwiększa zainteresowanie użytkowników taką formułą prezentowania informacji. Chcemy, by w dalszym ciągu serwis informacyjny Onet.pl był najpopularniejszym serwisem tego typu w polskim internecie.
Graficzna kompozycja zwraca uwagę swoją funkcjonalnością oraz nowoczesnymi rozwiązaniami, przybliżając panujące w światowym internecie standardy i trendy, m.in. stosowaną w coraz szerszym zakresie nawigację intuicyjną.
Informacje znacznie poszerzają zakres prezentowanych materiałów. Serwis tytułów prasowych 'Kiosk’ został przyłączony do Wiadomości, aby użytkownicy mogli szybciej i wygodniej odnajdywać żądane treści. W serwisie tym pojawią się nowe, atrakcyjne tytuły. Od początku nowego tygodnia na Onet.pl zagości tygodnik Ozon, a od pierwszego sierpnia – materiały z Przekroju. Tygodniki te dołączą do dostępnych i cieszących się sporą popularnością: Polityki, Tygodnika Forum, Tygodnika Powszechnego, Gazety Polskiej, Przeglądu, Tygodnika Solidarność, Znaku, Więzi i wielu innych tytułów prasowych.
Znacznie powiększy się liczba zdjęć: będzie dużo więcej niż dotychczas fotografii z agencji światowych, m.in. AFP, AP.
Według kwietniowych wyników badań Megapanel PBI/Gemius z serwisów informacyjnych skorzystało 7,5 miliona polskich internautów. Aż 64 proc. spośród nich (4,9 miliona osób) skorzystało z serwisu Wiadomości na portalu Onet.pl. Następny w kolejności liczby użytkowników serwis informacyjny Wirtualnej Polski zanotował już o prawie dwa miliony (1,9) mniej użytkowników, serwis Interii o 2,7 miliona mniej, Gazety.pl o aż 2,9 miliona mniej. Z informacji na stronach Rzeczpospolitej czy RMF FM skorzystało już o ponad 4 miliony mniej internautów niż z Wiadomości Onet.pl.
Na serwisie informacyjnym Onet.pl internauci przeczytali w kwietniu 2 005 447 stron , co stanowiło ponad połowę (53 proc.) ze wszystkich witryn informacyjnych objętych badaniem.
Wpisy promowane
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
- Style przywództwa a zarządzanie zmianą w organizacjiZarządzanie zmianą w organizacji to proces, który wymaga nie tylko odpowiedniej strategii i narzędzi, ale także właściwego przywództwa. Różnorodne metody ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.