Agito.pl wprowadza kolejne usprawnienia procesu logistycznego. Wszystkie przesyłki wysyłane do Klientów sklepu są teraz dodatkowo zabezpieczane.
– W roku 2007 r. z magazynu Agito.pl w Chorzowie wyjechało do Klientów ponad ćwierć miliona produktów. Obecnie sklep realizuje prawie tysiąc zamówień dziennie, a liczba ta cały czas rośnie. By sprostać rosnącej liczbie zamówień, wdrażamy kolejne profesjonalne narzędzia wspierające logistykę przedsiębiorstwa – mówi Tomasz Sypuła, Prezes Zarządu Agito S.A.
W ramach najnowszych usprawnień logistycznych wprowadzono m.in. nowe, bezpieczniejsze kartony, palety dla produktów o dużych gabarytach, takich jak telewizory, lodówki i pralki czy specjalne woreczki wypełnione powietrzem, które zabezpieczają delikatne przesyłki. Dodatkowo, każda paczka wysyłana
z chorzowskiego magazynu sklepu jest przygotowywana przez dwie osoby, które wzajemnie się kontrolują. Istotne z punktu widzenia logistyki firmy, są także korzystne umowy z firmami kurierskimi, które sprawnie dostarczają wysyłane
z Agito.pl paczki, również te, o znacznych gabarytach.
Dzięki wprowadzonym usprawnieniom udało się zminimalizować ryzyko uszkodzenia paczek podczas transportu.
Wprowadzone zmiany to kolejny krok Agito.pl zmierzający do maksymalnego usprawnienia obsługi logistycznej. W ostatnich miesiącach sklep rozszerzył umowę
z firmą ESM Logistics S.A. W magazynie Agito.pl wdrożone zostało specjalne rozwiązanie logistyczne, które ułatwia sprawną obsługę rosnącej liczby zamówień wykorzystując m.in. regały przepływowe czy systemy taśmociągowe służące
do automatycznego przemieszczania towarów.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.