Bank BPH w drugiej połowie lipca zaproponuje Klientom korzystającym z internetowego dostępu do kont osobistych zmodyfikowany sposób logowania się do Systemu Internetowego Sez@m. Zmieniony zostanie sposób wprowadzania hasła przy logowaniu do Systemu, a samo logowanie będzie składało się z dwóch etapów: Po podaniu identyfikatora System poprosi o wpisanie w pola formularza wybranych losowo przez System znaków z hasła logowania do systemu – tzw. hasła maskowanego. Dopiero po tym zadziała przycisk 'Zaloguj się’. Wprowadzana modyfikacja nie wymaga żadnych dodatkowych czynności ze strony Użytkownika Systemu.
Do końca trzeciego kwartału tego roku Bank BPH planuje również wprowadzenie dodatkowych zabezpieczeń dla transakcji dokonywanych przez Internet, dotyczących transakcji podpisywanych kluczem elektronicznym zapisanym w repozytorium Banku. Będą to specjalne kody przesyłane w postaci wiadomości SMS na wskazany przez Użytkownika numer telefonu komórkowego (Kod SMS).
W przypadku korzystania z klucza zapisanego na lokalnym nośniku Użytkownika (np. dysk, dyskietka, pendrive, płyta CD), używanie Kodów SMS nie będzie wymagane.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.