UPC Polska powołało nowych członków Zarządu. Do Zarządu weszli: Jarosław Pijanowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu oraz Jerzy Gołębiowski, dyrektor ds. rozwoju.
Jarosław Pijanowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu odpowiedzialny jest za zarządzanie sprzedażą usług UPC – telewizyjnej, internetowej i telefonicznej – oraz za strategię marketingową firmy. Do jego osiągnięć w UPC Polska należy m.in. sukcesywny wzrost liczby klientów internetowych i telefonicznych, stworzenie elastycznego, konkurencyjnego portfolio usług, silna pozycja marki. Swoją funkcję pełni od marca 2005 roku.
Jerzy Gołębiowski, dyrektor ds. rozwoju odpowiedzialny jest za planowanie strategiczne, tworzenie i koordynację inicjatyw związanych z budowaniem i wdrażaniem strategii rozwoju UPC w obszarze nowych usług i identyfikację nowych szans rynkowych. Od prawie 10 lat związany z rynkiem telekomunikacyjnym. Dyrektorem ds. rozwoju w UPC Polska jest od sierpnia 2004 roku.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.