3 grudnia 2007 do zespołu DougFaberFamily dołączyli Jakub Korolczuk i Ryszard Sroka – nowi dyrektorzy kreatywni. Od czerwca 2007 r. obaj pracowali jako deputy creative directors w agencji DDB. Wcześniej również razem tworzyli team kreatywny w Saatchi & Saatchi w Warszawie i w Londynie, pracując m.in. dla Toyoty, Procter&Gamble i Carlsberga.
– Bardzo się cieszę że Kuba i Rysiek dołączyli do zespołu DFF . Jestem pewna że wniosą dużo świeżej energii, i inspiracji dla całej Agencji. Będziemy intensywnie pracwac nad tym, aby realizować lepsze i większe projekty, które mają realny wpływ na naszych klientów. –powiedziała Anna Pańczyk, dyrektor generalny DFF.
Są jednym z najczęściej nagradzanych polskich teamów kreatywnych. Jakub Korolczuk jako copywriter i Ryszard Sroka jako art director zdobyli przeszło 40 nagród na festiwalach w Polsce i na świecie. Do ich najcenniejszych trofeów należą nagrody w takich konkursach jak Cannes, Epica, Eurobest, EFFIE, Art Directors Club of Europe.
Są autorami kampanii „Wolność słowa na Białorusi” dla Amnesty International, która zdobyła Grand Prix w konkursie Art Directors Club of Europe, Grand Prix konkursu EFFIE oraz brązowego lwa w Cannes.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.