3 grudnia 2007 do zespołu DougFaberFamily dołączyli Jakub Korolczuk i Ryszard Sroka – nowi dyrektorzy kreatywni. Od czerwca 2007 r. obaj pracowali jako deputy creative directors w agencji DDB. Wcześniej również razem tworzyli team kreatywny w Saatchi & Saatchi w Warszawie i w Londynie, pracując m.in. dla Toyoty, Procter&Gamble i Carlsberga.
– Bardzo się cieszę że Kuba i Rysiek dołączyli do zespołu DFF . Jestem pewna że wniosą dużo świeżej energii, i inspiracji dla całej Agencji. Będziemy intensywnie pracwac nad tym, aby realizować lepsze i większe projekty, które mają realny wpływ na naszych klientów. –powiedziała Anna Pańczyk, dyrektor generalny DFF.
Są jednym z najczęściej nagradzanych polskich teamów kreatywnych. Jakub Korolczuk jako copywriter i Ryszard Sroka jako art director zdobyli przeszło 40 nagród na festiwalach w Polsce i na świecie. Do ich najcenniejszych trofeów należą nagrody w takich konkursach jak Cannes, Epica, Eurobest, EFFIE, Art Directors Club of Europe.
Są autorami kampanii „Wolność słowa na Białorusi” dla Amnesty International, która zdobyła Grand Prix w konkursie Art Directors Club of Europe, Grand Prix konkursu EFFIE oraz brązowego lwa w Cannes.
Wpisy promowane
- Co robić, aby się nie wypalić, pracując wiele lat w jednej firmie?Wieloletnia praca w jednej firmie najczęściej na tym samym stanowisku może prowadzić do wypalenia, wskutek czego stracisz cały zapał do ...
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.