3 grudnia 2007 do zespołu DougFaberFamily dołączyli Jakub Korolczuk i Ryszard Sroka – nowi dyrektorzy kreatywni. Od czerwca 2007 r. obaj pracowali jako deputy creative directors w agencji DDB. Wcześniej również razem tworzyli team kreatywny w Saatchi & Saatchi w Warszawie i w Londynie, pracując m.in. dla Toyoty, Procter&Gamble i Carlsberga.
– Bardzo się cieszę że Kuba i Rysiek dołączyli do zespołu DFF . Jestem pewna że wniosą dużo świeżej energii, i inspiracji dla całej Agencji. Będziemy intensywnie pracwac nad tym, aby realizować lepsze i większe projekty, które mają realny wpływ na naszych klientów. –powiedziała Anna Pańczyk, dyrektor generalny DFF.
Są jednym z najczęściej nagradzanych polskich teamów kreatywnych. Jakub Korolczuk jako copywriter i Ryszard Sroka jako art director zdobyli przeszło 40 nagród na festiwalach w Polsce i na świecie. Do ich najcenniejszych trofeów należą nagrody w takich konkursach jak Cannes, Epica, Eurobest, EFFIE, Art Directors Club of Europe.
Są autorami kampanii „Wolność słowa na Białorusi” dla Amnesty International, która zdobyła Grand Prix w konkursie Art Directors Club of Europe, Grand Prix konkursu EFFIE oraz brązowego lwa w Cannes.
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!