Nowi ludzie w zanox

Zanox w ostatnim kwartale powiększył swój zespół aż o 10 pracowników.

Nasza nowa strategia działania „Straight to Performance” sprawdza się znakomicie, a jednym z jej efektów jest powiększenie zespołu. Proces rekrutacyjny nadal trwa i ciągle poszukujemy nowych pracowników, którzy wzmocnią nasz oddział – mówi Jakub Maj, Dyrektor Regionalny ds. Sprzedaży w Europie Środkowo-Wschodniej w zanox.

Do zespołu zanox w Polsce dołączyło aż 10 nowych pracowników, w tym:

  • Sebastian Świderski, Head of Account Management, odpowiedzialny jest za obsługę i rozwijanie współpracy z klientami firmy w Europie Środkowej i Wschodniej. Przez ostatnie 4,5 roku pracował dla portalu Money.pl na stanowisku E-Commerce & Sales Manager, a wcześniej przez ponad 6,5 lat w centrali LUKAS Banku;
  • Natalia Koc, Key Account Manager Agency odpowiada za obsługę rynku agencyjnego. Wcześniej była Account Managerem w BusinessClick;
  • Krzysztof Silarow, Head of Sales Operations czuwa nad prawidłowym przebiegiem procesów w zanox oraz planowaniem i realizacją projektów. Doświadczenie zdobywał w sieci afiliacyjnej Online Media Group, gdzie był Project Managerem odpowiedzialnym za projekty dla kluczowych klientów;

Rozwój firmy zanox na polskim rynku związany jest także z pozyskaniem nowych klientów. Do grona reklamodawców zanox w ostatnim okresie dołączyli: Groupon, UPC Polska, Inteligo, Douglas, Deallx, ASOS, Fastdeal. – Aktualnie prowadzimy rozmowy z kolejnymi klientami i widzimy bardzo duży wzrost zainteresowania modelem rozliczeń „płać za efekt” – dodaje Jakub Maj.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top