Trzy kolejne instytucje finansowe, tj. Commercial Union Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Volksbank-Leasing Polska S.A., Krajowy Rejestr Długów rozpoczęły sprzedaż swoich produktów na największej, polskiej platformie sprzedażowej w Internecie, Money.DIRECT – direct.money.pl.
Na uwagę zasługuje fakt, że wyżej wymienione firmy po raz pierwszy zdecydowały się na sprzedaż swoich produktów i usług w Internecie poprzez wyspecjalizowaną platformę sprzedażową. Oprócz już dostępnych usług i produktów finansowych on-line, nawiązana współpraca umożliwi internautom windykację należności, zakup lub sprzedaż jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych oraz skorzystanie z leasingu.
W pierwszym półroczu 2003 r. wartość przeprowadzonych transakcji przekroczyła 32 mln zł. Money.pl to obecnie 210.000 użytkowników, 2.300.000 odsłon stron miesięcznie oraz 42.000 prenumeratorów newsletterów.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.