Nowość na portalu Bankier.pl

Od 30 listopada Użytkownicy serwisu Bankier.pl mogą korzystać z nowej oferty sekcji LifeStyle. W serwisie rusza internetowa księgarnia, która oferuje czytelnikom ponad 600 interesujących tytułów z zakresu tematyki biznesowej.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich Użytkowników Bankier.pl poszerzył ofertę zakładki LifeStyle o księgarnię internetową, która zawiera propozycję wydawnicze dedykowane ludziom aktywnym zawodowo. Oferta księgarni obejmie ponad 600 tytułów, w ramach których czytelnik będzie miał do wyboru książki poświęcone tematyce biznesowej, m.in. zarządzaniu, marketingowi, relacjom zawodowym, e-biznesowi oraz rozwojowi osobistemu.

Księgarnia biznesowa Bankier.pl stanowi cenne uzupełnienie treści zawartych w sekcji LifeStyle oraz bogate źródło wiedzy dla Użytkowników portalu. Naszym celem jest wspieranie rozwoju kompetencji odbiorców oraz pomoc w docieraniu do interesujących ich zagadnień. Świetną bazę merytoryczną stanowić tu będzie właśnie księgarnia Bankier.pl, dostępna pod adresem http://ksiegarnia.bankier.pl/. – mówi Roman Bryś, członek Zarządu Bankier.pl.

Nowa funkcjonalność jest wynikiem współpracy nawiązanej pomiędzy Bankier.pl i księgarnią internetową Onepress.pl, która jest częścią Grupy Wydawniczej Helion S.A., jednego z największych wydawnictw specjalistycznych w Polsce. Marka Onepress w ciągu trzech lat od wprowadzenia jej na rynek stała się liderem w sektorze poradników dla biznesu i książki ekonomicznej, a tytuły oferowane przez wydawnictwo i kierowane do menedżerów oraz właścicieli firm często trafiają na listy bestsellerów polskich księgarń.

Czytelnicy naszych książek i Użytkownicy portalu Bankier.pl to w większości ludzie o podobnych zainteresowaniach. Dlatego liczymy, iż nasza księgarnia w ramach sekcji LifeStyle spotka się z pozytywnym odbiorem. – mówi Justyna Wydra, brand manager marki Onepress.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top