Grupa Medforum wprowadziła wspólny pakiet reklamowy i nowy cennik dla wszystkich swoich portali medycznych – ForumGinekologiczne.pl, ForumPediatryczne, ForumDermatologiczne.pl oraz Psychiatria.pl i ForumNeurologiczne.pl. Rozbudowa oferty usług reklamowych oraz modyfikacja cennika mają pozwolić zaplanować skuteczniejszą i bardziej kompleksową kampanię reklamową.
W związku z ciągłym wzrostem zasięgu i użytkowników portali Grupy Medforum (ponad 587 tys. użytkowników, źródło: Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2009), wydawca firma Medforum wprowadza nowe wspólne formy reklamowe dla wszystkich swoich serwisów. Decydując się na kampanię reklamową w jednym z serwisów Grupy Medforum, Klienci mogą wykupić te same powierzchnie reklamowe lub zdecydować się na inne komplementarne kreacje na pozostałych portalach.
Modyfikacje cennika mają służyć zwiększeniu jakości zamawianych kampanii oraz skuteczniejsze i sprawniejsze zarządzanie oferowaną przestrzenią reklamową. Zasadniczą zmianą jest podzielenie serwisów na dwie kategorie ze względu na ich atrakcyjność reklamową i grupę docelową (konsumenci oraz lekarze). Pierwszą kategorię stanowią serwisy Psychiatria.pl oraz ForumPediatryczne.pl, w skład drugiej wchodzą portale ForumDermatologiczne.pl, ForumGinekologiczne.pl i ForumNeurologiczne.pl.
– Zależało nam aby nasi Klienci, bardziej efektywnie zarządzali swoimi kampaniami reklamowymi na naszych serwisach. Nowe wspólne formy reklamowe oraz nowy cennik mają na celu uatrakcyjnienie i uelastycznienie oferty produktowej. Takie podejście pozwala nam oferować jeszcze lepsze produkty w atrakcyjnych cenach – wyjaśnia Michał Matuszczyk, Dyrektor ds. Rozwoju w Medforum.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.