Grupa Medforum wprowadziła wspólny pakiet reklamowy i nowy cennik dla wszystkich swoich portali medycznych – ForumGinekologiczne.pl, ForumPediatryczne, ForumDermatologiczne.pl oraz Psychiatria.pl i ForumNeurologiczne.pl. Rozbudowa oferty usług reklamowych oraz modyfikacja cennika mają pozwolić zaplanować skuteczniejszą i bardziej kompleksową kampanię reklamową.
W związku z ciągłym wzrostem zasięgu i użytkowników portali Grupy Medforum (ponad 587 tys. użytkowników, źródło: Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2009), wydawca firma Medforum wprowadza nowe wspólne formy reklamowe dla wszystkich swoich serwisów. Decydując się na kampanię reklamową w jednym z serwisów Grupy Medforum, Klienci mogą wykupić te same powierzchnie reklamowe lub zdecydować się na inne komplementarne kreacje na pozostałych portalach.
Modyfikacje cennika mają służyć zwiększeniu jakości zamawianych kampanii oraz skuteczniejsze i sprawniejsze zarządzanie oferowaną przestrzenią reklamową. Zasadniczą zmianą jest podzielenie serwisów na dwie kategorie ze względu na ich atrakcyjność reklamową i grupę docelową (konsumenci oraz lekarze). Pierwszą kategorię stanowią serwisy Psychiatria.pl oraz ForumPediatryczne.pl, w skład drugiej wchodzą portale ForumDermatologiczne.pl, ForumGinekologiczne.pl i ForumNeurologiczne.pl.
– Zależało nam aby nasi Klienci, bardziej efektywnie zarządzali swoimi kampaniami reklamowymi na naszych serwisach. Nowe wspólne formy reklamowe oraz nowy cennik mają na celu uatrakcyjnienie i uelastycznienie oferty produktowej. Takie podejście pozwala nam oferować jeszcze lepsze produkty w atrakcyjnych cenach – wyjaśnia Michał Matuszczyk, Dyrektor ds. Rozwoju w Medforum.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.