Nowości reklamowe w portalach Grupy Medforum

Opublikowano: 6 kwietnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Grupa Medforum wprowadziła wspólny pakiet reklamowy i nowy cennik dla wszystkich swoich portali medycznych – ForumGinekologiczne.pl, ForumPediatryczne, ForumDermatologiczne.pl oraz  Psychiatria.pl i ForumNeurologiczne.pl. Rozbudowa oferty usług reklamowych oraz modyfikacja cennika mają pozwolić zaplanować skuteczniejszą i bardziej kompleksową kampanię reklamową.

W związku z ciągłym wzrostem zasięgu i użytkowników portali Grupy Medforum (ponad 587 tys. użytkowników, źródło: Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2009), wydawca firma Medforum wprowadza nowe wspólne formy reklamowe dla wszystkich swoich serwisów. Decydując się na kampanię reklamową w jednym z serwisów Grupy Medforum, Klienci mogą wykupić te same powierzchnie reklamowe lub zdecydować się na inne komplementarne kreacje na pozostałych portalach.

Modyfikacje cennika mają służyć zwiększeniu jakości zamawianych kampanii oraz skuteczniejsze i sprawniejsze zarządzanie oferowaną przestrzenią reklamową. Zasadniczą zmianą jest podzielenie serwisów na dwie kategorie ze względu na ich atrakcyjność reklamową i grupę docelową (konsumenci oraz lekarze). Pierwszą kategorię stanowią  serwisy Psychiatria.pl oraz ForumPediatryczne.pl, w skład drugiej wchodzą portale ForumDermatologiczne.pl, ForumGinekologiczne.pl i ForumNeurologiczne.pl.

– Zależało nam aby nasi Klienci, bardziej efektywnie zarządzali swoimi kampaniami reklamowymi na naszych serwisach. Nowe wspólne formy reklamowe oraz nowy cennik mają na celu uatrakcyjnienie i uelastycznienie oferty produktowej. Takie podejście pozwala nam oferować jeszcze lepsze produkty w atrakcyjnych cenach – wyjaśnia Michał Matuszczyk, Dyrektor ds. Rozwoju w Medforum.

www.medforum.pl/reklama

Hanna LaskowskaNowości reklamowe w portalach Grupy Medforum

Podziel się!

O autorze

hania