Portal budowlany CeBiK poszerzył swoją ofertę o działalność marketingowo – reklamową oraz tłumaczenie tekstów dla wszystkich zainteresowanych tematyką budownictwa z kamienia.
Twórcy serwisu uważają, że rynek dysponuje stale rosnącym zapotrzebowaniem na tego typu informacje. Stworzono więc medium do określania, przewidywania i zaspakajania wymagań Klienta, w ramach szeroko rozumianej promocji branży. Łatwy dostęp do danych, poszerzony zespół redakcyjny, codziennie uaktualniana baza firm, świeże aktualności z rynku – sprawiły, że w niedługim czasie serwis zdobył kilkudziesięciu stałych Klientów.
Ludzie zajmujący się zawodowo branżą kamieniarsko – budowlaną, tworzą specyficzną społeczność, stale wymieniającą się informacjami na temat tego co sprawdzone i warte kupna. Oprócz potencjalnych Klientów, portal www.cebik.pl wskazuje możliwości współdziałania, generuje pomysły na sprzedaż, identyfikuje rynek, podejmuje próby przewidywań poziomu sprzedaży, motywuje łańcuch dystrybucji.
„Warto podkreślić jeszcze jedną istotną kwestię, związaną z naszym portalem, mianowicie informacje o ofercie firm-producentów budowlano-kamieniarskich, są umieszczane bezpłatnie w bazie danych, co jak sądzę umożliwi dotarcie z ofertą do zdecydowanie większej liczby nowych kontrahentów, bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów” – powiedział Piotr Harwas, jeden z pomysłodawców portalu.
CeBiK pomaga młodym przedsiębiorcom zaistnieć na rynku, wypromować markę i zbudować jej wiarygodność na rynku, poprzez stworzenie efektywnej komunikacji. Oferta skierowana do firm obejmuje: planowanie kampanii promocyjnych i reklamowych, tworzenie strategii działania z udziałem doświadczonych specjalistów, wspieranie marketingu, przygotowywanie ofert handlowych i katalogów, organizację konferencji prasowych oraz prezentację produktów. Wielu klientów skorzystało z doświadczonych tłumaczy oferujących swe usługi w zakresie publikacji branżowych. Od września br. planowane jest uruchomienie systemu banerowego.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.