PromoCeny.pl – serwis prezentujący gazetki promocyjne sieci handlowych, odświeżył wygląd i został wzbogacony o nowe funkcjonalności.
Zmiany były konieczne, wygląd stron dzisiaj jest zupełnie inny niż kilka lat temu. Użytkownicy chcą uproszczeń, z wprowadzonych zmian będą z pewnością zadowoleni. Teraz łatwiej będzie im korzystać z naszego serwisu, będą mogli także dzielić się informacjami ze strony na popularnym dzisiaj Facebooku – mówi Anna Miś, Marketing Manager firmy Retail Info Polska Sp. z o.o., właściciela portalu PromoCeny.pl
Poza wyglądem użytkownicy zauważą takie funkcje jak mapa zniżek i przewodnik. Portal PromoCeny.pl oferuje również możliwość skorzystania z listy zakupów, która jest tworzona podczas przeglądania produktów promocyjnych. W nowej wersji użytkownicy uzyskali możliwość wysłania takiej listy SMSem i e-mailem.
To nie koniec zmian – dodaje Anna Miś – Już niedługo udostępnimy aplikację dla użytkowników smartfonów. Aplikacja przechodzi właśnie ostatnie testy, początkowo będzie dostępna dla użytkowników Androida, docelowo także dla innych systemów.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.