Do grona pracowników MRM Momentum Group dołączył Piotr Wielądek, który objął stanowisko Account Managera odpowiedzialnego za dwie marki produktów tytoniowych firmy Altadis: FOX i GAULOISES oraz projekty realizowane przez MRM dla Banku BGŻ. Do obowiązków Piotra będzie należeć bieżąca współpraca z klientami w zakresie opracowywania materiałów promocyjnych oraz akcji bezpośrednich i koordynacja prac zespołu Agencji.
Piotr ma 27 lat, ukończył Zarządzanie i Marketing w Wyższej Szkole Zarządzania i Przedsiębiorczości w Warszawie. Karierę zawodową rozpoczynał w Agencji Promocji JET na stanowisku Supervisora. Do jego klientów należeli m.in. Unilever, Polkomtel, Mc Cain, H.J. Heinz C.o. Następnie pracował na stanowisku Account Managera w Agencji Reklamowej Opus B, gdzie jego głównymi klientami byli: Frito Lay Poland, Janssen Cilag, Danone, LU Polska, Citroen, Alcatel, Atlantic, Nestle. Do MRM Momentum Group przeszedł ze spółki INTER-TEAM Sp. z o.o., gdzie zajmował stanowisko Marketing Managera.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.