Nowy Account Manager w agencji MRM Momentum Group

Opublikowano: 17 września 2004. Kategoria: Rynek. Tagi:

Do grona pracowników MRM Momentum Group dołączył Piotr Wielądek, który objął stanowisko Account Managera odpowiedzialnego za dwie marki produktów tytoniowych firmy Altadis: FOX i GAULOISES oraz projekty realizowane przez MRM dla Banku BGŻ. Do obowiązków Piotra będzie należeć bieżąca współpraca z klientami w zakresie opracowywania materiałów promocyjnych oraz akcji bezpośrednich i koordynacja prac zespołu Agencji.

Piotr ma 27 lat, ukończył Zarządzanie i Marketing w Wyższej Szkole Zarządzania i Przedsiębiorczości w Warszawie. Karierę zawodową rozpoczynał w Agencji Promocji JET na stanowisku Supervisora. Do jego klientów należeli m.in. Unilever, Polkomtel, Mc Cain, H.J. Heinz C.o. Następnie pracował na stanowisku Account Managera w Agencji Reklamowej Opus B, gdzie jego głównymi klientami byli: Frito Lay Poland, Janssen Cilag, Danone, LU Polska, Citroen, Alcatel, Atlantic, Nestle. Do MRM Momentum Group przeszedł ze spółki INTER-TEAM Sp. z o.o., gdzie zajmował stanowisko Marketing Managera.

Sylwester KozakNowy Account Manager w agencji MRM Momentum Group

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.