W ramach wdrażania założeń Narodowego Celu Wskaźnikowego w zakresie biopaliw PKN ORLEN uruchomił nową, informacyjną stronę internetową dotyczącą tematyki biopaliw.
PKN ORLEN uruchomił stronę internetową, której zadaniem jest przybliżenie tematyki biopaliw. Dostępna jest ona pod adresami: www.e-biopaliwa.pl oraz www.e-bioester.pl. Poza ciekawostkami dotyczącymi historii biopaliw w Polsce i zaangażowania Koncernu w ich produkcję, internauci znajdą praktyczne informacje na temat rodzajów biopaliw oraz technologii towarzyszących ich wytwarzaniu.
Odbiorcy detaliczni mogą zapoznać się z listą producentów określonych marek aut, które mogą pracować z wykorzystaniem biopaliw, a także mapę 60 stacji BLISKA oferujących wśród swych produktów Bioester. Listy stacji i danych teleadresowych będą na bieżąco uzupełniane, zgodnie z wdrażaniem do sprzedaży kolejnych obiektów sieci i infrastruktury magazynowej.
Praktyczny BIOsłowniczek wyjaśnia zawiłe pojęcia, a w zakładkach FAQ oraz FAQ BIOester zamieszczono odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania związane biopaliwami w Polsce, na świecie czy też dotyczącymi tego obszaru regulacjami prawnymi.
Ciekawostką portalu jest BIOkalkulator pozwalający wyliczyć stopień ograniczenia emisji CO2 w wyniku zużycia 1 litra bioestru czy ilość rzepaku potrzebną do wyprodukowania jednostki biopaliwa. Pomoże to zobrazować walory ekologiczne korzystania z biopaliw jak i pokazać znaczenie zastosowania tego typu paliwa dla rozwoju rolnictwa.
Nowe strony internetowe skierowane są również do odbiorców hurtowych. Współpracę z Koncernem mogą oni podjąć poprzez Regionalne Biura Handlu Hurtowego zlokalizowane w pięciu centrach na terenie kraju. Ich adresy dostępne są w zakładkach dotyczących kontaktów handlowych.
PKN ORLEN wprowadził do oferty produktowej biopaliwa i paliwa tradycyjne z biokomponentami ze względu na troskę o środowisko naturalne oraz nowe uwarunkowania prawne, wynikające z regulacji i wskazań Unii Europejskiej.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.