Onet.pl upublicznił nowy serwis blogowy. W porównaniu do pierwotnej wersji zmianie uległo właściwie wszystko: wielkość, funkcjonalność, zakres i wystrój graficzny. Zmiany te podyktowane są gwałtownym i dynamicznym wzrostem znaczenia treści tworzonymi przez użytkowników (user content).
Nowa, przejrzystsza i czytelniejsza konstrukcja serwisu daje każdemu internaucie realną szansę prezentacji swojego bloga pomagając w wyróżnieniu na tle ogromnej liczby ponad 1 miliona 200 tysięcy aktywnych pamiętników internetowych.
Andrzej Zachwieja, dyrektor serwisów user generated content Onet.pl: Eksplozja popularności blogów w ostatnich latach zadziwiła chyba wszystkich. Z niszowej funkcjonalności, jaką jeszcze kilka lat temu był blog, obecnie stał się jednym z głównych kanałów wyrażania nieskrępowanej myśli – i to zarówno osobistych wyznań nastolatków, jak i poważnych komentarzy politycznych czy biznesowych śledzo-nych z wielką uwagą przez sztaby analityków. Liczba blogów na świecie co kilka miesięcy podwaja się. Stąd zupełnie nowy kształt serwisu Onetu – swobodny, obszerny, wielotematyczny.
Halina Worwa, szef serwisu OnetBlog: OnetBlog w nowej wersji jest pierwszym dużym serwisem treściowym składającym się w pełni z tekstów autorstwa użytkowników. Całość podzielona jest na kategorie tematyczne – m.in. Całkiem kobiece, Męski punkt widzenia, Fotoblogi: odzwierciadlające bogactwo i różnorodność blogów. Mamy nadzieję, że dzięki nowej wersji serwisu możliwe będzie po-kazanie jak interesująca i warta uwagi jest twórczość naszych użytkowników.
Oprócz istotnych ułatwień w procesie promocji i treści użytkownicy zyskali możliwość prezentacji swo-ich zdjęć w nowej, przyjaznej formie albumów, stanowiących integralną część bloga. Aby podkreślić niepowtarzalny charakter pamiętnika i pomóc go uatrakcyjnić, serwis oferuje kilkaset gotowych szablonów, dając ogromny potencjał możliwości kreacji własnej, oryginalnej szaty graficznej.
Według ostatnich dostępnych danych statystycznych, Onet Blog jest najpopularniejszym tego rodzaju serwisem w polskim internecie. W kwietniu 2006 roku odwiedziło go 2,5 mln real users, którzy dokona-li ponad 130 mln odsłon stron. Dla porównania: następny w rankingu, blogowy serwis Gazety.pl, odwiedziło 1,4 mln real users (dane za Megapanel PBI/Gemius).
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.