Od soboty 1 grudnia będzie obowiązywał nowy cennik reklamowy Przeglądu Sportowego. Zmiany w cenniku są kolejnym krokiem, po przejściu Przeglądu Sportowego do wydawnictwa Axel Springer Polska, mającym na celu standaryzację cennika Biura Reklamy Prasy Codziennej.
W cenniku nastąpiła niewielka zmiana cen reklam. Cena strony będzie wynosiła od 26 400 zł netto do 43 680 zł netto w zależności od dnia tygodnia. Zrezygnowano z czarno-białych ogłoszeń modułowych, a dodatek za kolor został wliczony w cenę 1 modułu (cena 1 modułu będzie wynosiła od 550 do 910 zł netto). Od 1 listopada Przegląd Sportowy ukazuje się bowiem w całości w pełnym kolorze.
W cenniku wyróżniona została oferta sprzedaży reklamy w magazynie sportowym Tempo oraz Skarb Kibica. Ponadto ulepszona została nawigacja, co korzystnie wpłynęło na przejrzystość oferty.
Zmiany w cenniku reklam w Przeglądzie Sportowym są wynikiem unifikacji z cennikami reklam pozostałych tytułów prasy codziennej Axel Springer Polska. A wzrost cen reklam w tytułach Tempo i Skarb Kibica jest uzasadniony większą objętością tytułów, wyższym nakładem a także świetną sprzedażą tych wydań – mówi dyrektor reklamy Przeglądu Sportowego i Tempo, Andrzej Kamiński.
W cenniku pojawiają się również pakiety Biura Reklamy Prasy Codziennej: FAKTU, DZIENNIKA oraz Przeglądu Sportowego.
Wszyscy klienci, którzy zdecydują się na zakup reklamy (ten sam layout i format) w tym samym dniu w dwóch dziennikach jednocześnie, otrzymają rabat w wysokości 10%. W przypadku emisji tej samej reklamy w trzech gazetach codziennych Axel Springer Polska, przyznanych zostanie 15% rabatu.
Jeśli publikacja jednakowych reklam nastąpi w tym samym tygodniu w dwóch dziennikach, Biuro Reklamy oferuje rabat w wysokości 5%, a przy emisji reklamy w trzech tytułach w ciągu tygodnia – 7%.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.