Nowy cennik reklamowy Przeglądu Sportowego

Opublikowano: 28 listopada 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

Od soboty 1 grudnia będzie obowiązywał nowy cennik reklamowy Przeglądu Sportowego. Zmiany w cenniku są kolejnym krokiem, po przejściu Przeglądu Sportowego do wydawnictwa Axel Springer Polska, mającym na celu standaryzację cennika Biura Reklamy Prasy Codziennej.
W cenniku nastąpiła niewielka zmiana cen reklam. Cena strony będzie wynosiła od 26 400 zł netto do 43 680 zł netto w zależności od dnia tygodnia. Zrezygnowano z czarno-białych ogłoszeń modułowych, a dodatek za kolor został wliczony w cenę 1 modułu (cena 1 modułu będzie wynosiła od 550 do 910 zł netto). Od 1 listopada Przegląd Sportowy ukazuje się bowiem w całości w pełnym kolorze.

W cenniku wyróżniona została oferta sprzedaży reklamy w magazynie sportowym Tempo oraz Skarb Kibica. Ponadto ulepszona została nawigacja, co korzystnie wpłynęło na przejrzystość oferty.

Zmiany w cenniku reklam w Przeglądzie Sportowym są wynikiem unifikacji z cennikami reklam pozostałych tytułów prasy codziennej Axel Springer Polska. A wzrost cen reklam w tytułach Tempo i Skarb Kibica jest uzasadniony większą objętością tytułów, wyższym nakładem a także świetną sprzedażą tych wydań – mówi dyrektor reklamy Przeglądu Sportowego i Tempo, Andrzej Kamiński.

W cenniku pojawiają się również pakiety Biura Reklamy Prasy Codziennej: FAKTU, DZIENNIKA oraz Przeglądu Sportowego.

Wszyscy klienci, którzy zdecydują się na zakup reklamy (ten sam layout i format) w tym samym dniu w dwóch dziennikach jednocześnie, otrzymają rabat w wysokości 10%. W przypadku emisji tej samej reklamy w trzech gazetach codziennych Axel Springer Polska, przyznanych zostanie 15% rabatu.

Jeśli publikacja jednakowych reklam nastąpi w tym samym tygodniu w dwóch dziennikach, Biuro Reklamy oferuje rabat w wysokości 5%, a przy emisji reklamy w trzech tytułach w ciągu tygodnia – 7%.

Hanna LaskowskaNowy cennik reklamowy Przeglądu Sportowego

Podziel się!

O autorze

hania