Infornext.pl wprowadził nowy cennik reklam, zrównujący ceny na wszystkich serwisach w ramach portalu poradnikowego WieszJak.pl. W wyniku zmian wzrosły ceny większości form displayowych, natomiast koszt np. artykułu sponsorowanego czy bannera
w newsletterze pozostał taki sam. Jest to początek reorganizacji struktury WieszJak.pl, który przekształci się w zbiór wortali. Cennik pozostaje natomiast bez zmian na portalu dla prawników Prawnik.pl, czyli w drugim produkcie spółki Infornext.pl.
Portal poradnikowy „WieszJak.pl” powstał w lutym 2008. Należące do niego serwisy (obecnie ponad 40), związane przede wszystkim z tematyką stosowania prawa w życiu codziennym, prezentują w prosty i przejrzysty sposób porady i przykłady ich stosowania w wybranych dziedzinach życia. Cechą wyróżniającą WieszJak.pl jest intuicyjna nawigacja, prosty język oraz omawianie krok po kroku zawiłych przepisów i procedur. Każdy z serwisów stanowi kompendium wiedzy na dany temat, zawiera zarówno informacje, jak i praktyczne narzędzia (kalkulatory, słowniczki) oraz porady ekspertów. W grudniu 2008 portal www.wieszjak.pl odwiedziło 780 tys. unikalnych użytkowników (dane na podstawie Gemius Traffic).
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.