Krzysztof Mikulski pokieruje rozwojem biznesowym marek internetowych Agory, obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. rozwoju biznesowego. Do zadań Mikulskiego należeć będzie przygotowywanie planów biznesowych oraz poszukiwania nowych rozwiązań i partnerów w kraju i zagranicą.
– Doświadczenie i wiedza Krzysztofa są bardzo cennym wzmocnieniem naszego zespołu, nie tylko ze względu na współudział Krzysztofa w budowaniu polskiego biznesu internetowego, ale także za sprawą wybitnych umiejętności analitycznych i negocjacyjnych – mówi Tomasz Józefacki, dyrektor Pionu Internet Agory.
Krzysztof Mikulski pełnił do tej pory funkcję członka Zarządu funduszu inwestycyjnego Business Angel Seedfund Sp. z o.o. Był odpowiedzialny za kwestie prawno-organizacyjne oraz współtworzenie polityki inwestycyjnej. W latach 2004 – 2006 pracował na stanowisku dyrektora ds. rozwoju w GO Internet Sp. z o.o.
Wcześniej, w latach 2000 – 2004 był kierownikiem projektów internetowych w Pionie Business Development Wirtualnej Polski S.A. Nadzorował prace analityczne, koncepcyjne i negocjacje w trakcie projektów akwizycyjnych spółki. Czuwał nad opracowaniem i wdrożeniem nowej polityki contentowej WP, a także nad realizacją projektów firmy, m.in. WP w CYFRA+.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.