Nowy dyrektor w agencji Fresh Brand Design

Adam Frąckowiak objął stanowisko dyrektora zarządzającego w agencji Fresh Brand Design. Pełniący dotychczas obowiązki dyrektora Adam Michańków skoncentruje się na strategicznym zarządzaniu działaniami całej Grupy Fresh.

Adam Frąckowiak od ponad 10 lat współpracuje z dużymi agencjami sieciowymi. Do 2006 roku zarządzał Agencją D`Arcy Interactive, a później kontynuował pracę w ILeo (Leo Burrnet). Specjalizował się w działaniach z zakresu marketingu interaktywnego, obsługując takie firmy jak: Fiat, Philip Morris, Era GSM, Eli Lilly.

Na nowym stanowisku zajmie się wdrażaniem strategii rozwoju agencji i współpracą z kluczowymi kontrahentami.

Wpisy promowane

  • Na czym polega obsługa kadrowo-płacowa?
    Pracownicy będący podstawą każdego biznesu, wymagają umiejętnego i sprawnego zarządzania. Bez tego żaden pracodawca nie będzie w stanie zapewnić swojemu ...
  • Nadzór nad pracownikami terenowymi w firmie
    Kontrola pracy w terenie ma korzystny wpływ na efektywność podejmowanych działań. Dzięki nadzorowi przedsiębiorstwa mogą skuteczniej wykrywać ewentualne nieprawidłowości oraz ...

Wydarzenia

Pytech Summit 2021
09.12.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry