Od stycznia 2008 roku w strukturze Effectiki wydzielony został dział New Business pod kierownictwem Marcina Łasińskiego, dotychczasowego Account Managera. Dział będzie miał swoją siedzibę w Warszawie, a nadzór nad jego działaniami przejmuje Marta Heinze – Okońska, Client Service Director.
Zmiany nastąpiły również w kreatywnej części agencji. Tomek Napierała, wcześniej Creative Group Head, nominowany został na wice Dyrektora Kreatywnego, a na stanowisko Senior Copywriter awansował Łukasz Maścianica.
Poczynione zmiany pozwolą na dalszy rozwój Agencji: od lutego wrocławskie biuro wzmocni nowy account manager oraz art director.
Agencja wprowadziła również szereg zmian wizerunkowych. Od grudnia działa odświeżona strona internetowa, w styczniu zaprezentowane zostało nowe logo, a w najbliższych dniach wystartuje udoskonalony ‘ShowRoom’ – internetowe portfolio Agencji.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.