Od początku 2005 roku rozpoczęło działalność nowe internetowe biuro podróży Traveliada.pl. Serwis prezentuje ponad 20 tysięcy ofert 45 turoperatorów, takich jak: Orbis Travel, Logos Tour, Exim Tours, Oasis Tours, Czy Ecco Holiday.
Internauci mogą korzystać z dwóch systemów wyszukiwania ofert oraz mają możliwość zadawania pytań pracownikom, dokonania rezerwacji i zakupu on line. Obok turystki są prezentowane popularne studenckie wyjazdy work and travel, au pair oraz propozycje płatnych praktyk zawodowych w Anglii i na Cyprze. Biuro współpracuje ze znaną dolnośląską firmą Nettur specjalizującą się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań informatycznych dla biur podróży i organizatorów turystyki. Do dyspozycji internautów udostępniono dwie domeny www.traveliada.pl i www.wyjazdy.net, a w najbliższym czasie serwisy będą rozbudowywane o sprzedaż biletów lotniczych i rezerwację miejsc noclegowych. Traveliada.pl planuje uruchomienie nowoczesnego call center z ulgową linią telefoniczną oraz możliwość płacenia kartami kredytowymi.
W siedzibie firmy można również zakupić bilety lotnicze tanich przewoźników, bilety autokarowe, jak również karty Euro 26. Ambicją właścicieli jest połączenie zalet internetu i bezpośredniego kontaktu z klientem, jaki daje tradycyjna wizyta w biurze. 'Klient jest dla nas najważniejszy – mówi Jacek Malarski, szef biura – zawsze mamy czas na udzielanie odpowiedzi internautom. Życzliwa i profesjonalna obsługa jest naszym największym kapitałem, bo sprzedając przez internet mamy świadomość niepokoju klienta, który często po raz pierwszy korzysta z tej formy zakupów.’
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.