mBank usprawnił nawigację w serwisie internetowym. Zmodyfikowana szata graficzna, nowe sekcje i wyodrębnione miejsca interakcji z Klientem mają usprawnić poruszanie się po stronach WWW.
Główną ideą zmian było wprowadzenie bardziej przejrzystego sposobu poruszania się po stronach mBanku, bez znacznych modyfikacji w ogólnym wyglądzie serwisu. Najbardziej znaczące zmiany to:
wprowadzenie rozwijalnego menu w obrębie grup produktów, co przyśpiesza dostęp do oferty
wyodrębnienie sekcji ubezpieczeń, społeczności (mCafe) i e-commerce (mSzop)
rozbudowanie szybkich łączy, na dole stron www, do najbardziej interesujących stron
umieszczenie wyszukiwarki na wszystkich stronach serwisu
udostępnienie tabeli opłat i prowizji w formie pełnej oraz formie skróconej – dotyczącej konkretnego produktu
Praktycznym rozwiązaniem jest wyeksponowanie bezpośrednich linków do wniosków na stronie głównej w celu ułatwienia zakładania rachunków i ubiegania się o kredyt. Także wersje demo, przewodnik, logowanie i procedury otwarcia rachunku są łatwiej dostępne w nowym serwisie.
Odrębne dotąd serwisy zyskały spójną szatę graficzną. Najwięcej zmian widocznych jest na stronach mCafe. Forum zostało uzupełnione o nowe opcje, np. sortowanie wątków wg dat i autorów, czy też nowe grafiki i emotikony.
Zmiany dotyczą również Biura Prasowego, które oprócz nowej grafiki zostało uzupełnione o dodatkową usługę – zarejestrowani dziennikarze, po wskazaniu interesującej ich tematyki, drogą mailową otrzymują komunikaty prasowe mBanku.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.