Największy i najstarszy na polskim rynku serwis internetowy poświęcony branży medialnej MediaLink.pl zmienił swoje oblicze. Od środy vortal dostępny jest w nowej, bardziej przejrzystej, szacie graficznej. Po analizie ponad dwóch lat działalności MediaLink.pl, twórcy serwisu zdecydowali się na wprowadzenie istotnych zmian w jego strategii. Zmiany objęły również bliźniaczy vortal SatKurier.pl.
Oprócz szaty graficznej zmienione zostało również oprogramowanie, na którym funkcjonuje serwis. Wdrożone rozwiązania technologiczne umożliwiają wprowadzenie na łamy serwisów MediaLink.pl i SatKurier.pl nowych usług, takich jak m.in. płatne archiwum, email i czat. Część nowych usług pojawi się w serwisach jeszcze w pierwszym kwartale 2003 roku. Spółka Hollex Sat Systems, do której należą oba serwisy, zdecydowała się również na uruchomienie vortalu WAP. Dzięki temu, użytkownicy telefonów komórkowych zyskali pełny dostęp do archiwum informacyjnego serwisów.
Zmianie uległa również strategia MediaLink.pl i SatKurier.pl. Według planów, serwisy staną się dochodowe już w drugiej połowie tego roku. Zysk ma pochodzić w większej część z płatnych usług, które mają być sukcesywnie wprowadzane. Wśród nich znajdzie się m.in. branżowy newsletter. W ramach serwisu SatKurier.pl powstanie specjalna płatna strefa, dostępna wyłącznie dla subskrybentów drukowanej edycji branżowego magazynu Sat Kurier. Na przełomie stycznia i lutego uatrakcyjniana będzie zawartość tematyczna obu stron. MediaLink.pl podzielony został na kilka mniejszych serwisów tematycznych, m.in. telewizja, radio, internet, prasa i telekomunikacja. Każdy z nich poświęcony jest innej gałęzi branży medialnej.
http://www.medialink.pl
http://www.satkurier.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.