25 października wystartowała nowa wersja serwisu internetowego Medialink.pl.
Oprócz nowej niebieskiej kolorystyki portalu o mediach oraz dokonanych w nim zmian graficznych użytkownicy będą mogli odnaleźć więcej autorskich tekstów, takich jak raporty, komentarze czy wywiady. Pojawi się także codzienny przegląd prasy.
– Projektując nowy MediaLink.pl założyliśmy sobie, że serwis ma być nowoczesny, przejrzysty i zachęcający użytkownika do pozostania na stronie dłużej niż dotychczas, dzięki większej ilości autorskich tekstów, komentarzy czy analiz ekspertów – mówi Maciej Kozielski, redaktor naczelny Medialink.pl.
Medialink.pl to serwis internetowy poświęcony telewizji, radiu, prasie i internetowi. Właścicielem serwisu jest Mediarun Sp. z o.o.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.