Od połowy czerwca Dziennik MediaLink.pl ukazuje się w nowej, kolorowej szacie graficznej. Uporządkowana została również tematyka biuletynu wysyłanego za pośrednictwem e-mail. Subskrybenci mogą teraz wybrać informacje, które chcą otrzymywać spośród trzech dziedzin: media, telekomunikacja i nowe technologie, oraz telewizja satelitarna.
Dotychczasowy newsletter, wysyłany w formacie tekstowym, funkcjonował od 2000 roku. Decyzję o zastąpieniu go nowoczesnym biuletynem w formacie HTML podjęto w odpowiedzi na oczekiwania czytelników i reklamodawców. Dla tych pierwszych, newsletter w takiej formie jest znacznie bardziej przyjazny i czytelny. Reklamodawcom daje natomiast możliwość o wiele bardziej skutecznej promocji swoich produktów i usług.
Wraz ze zmianą szaty graficznej, uporządkowano tematykę newslettera. Obecnie to czytelnicy decydują, jakie informacje chcą otrzymywać. Dla wygody, rozdzielono tematyki mediów, telekomunikacji i nowych technologii, oraz telewizji satelitarnej na trzy osobne biuletyny. Dotychczasowi użytkownicy Dziennika MediaLink.pl otrzymywać będą newsletter poświęcony wyłącznie tematyce mediów. Jeśli interesują ich także inne informacje oferowane przez MediaLink.pl, w prosty sposób mogą zapisać się do dwóch pozostałych biuletynów. Wszystkie trzy biuletyny rozsyłane są osobno i nadal bezpłatnie.
Dziennik MediaLink.pl dociera do 8000 subskrybentów i zawiera skrót najważniejszych informacji z mediów, telekomunikacji, nowych technologii i telewizji satelitarnej.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.