Do grona partnerów agencji reklamowej San Markos (www.sanmarkos.pl) dołączył jej dotychczasowy dyrektor kreatywny Tomasz Chojnacki.
Do zadań nowego partnera będą należały: pozyskiwanie nowych budżetów, stały rozwój działu kreacji oraz kolejne sukcesy San Markos na festiwalach reklamowych. Mamy mocną pozycję rynkową, myślimy niezależnie, i jak pokazuje kampania „Kumpel z Przeszłości – 1944 LIVE” naszą pracę docenia międzynarodowe środowisko reklamy. Świadczy o tym choćby, pierwsze po wielu latach złoto dla Polski, dla naszej kampanii, na ostatnim konkursie EPICA. – mówi Tomasz Chojnacki.
Tomasz Chojnacki z San Markos związany jest od 2007 roku. Jako dyrektor kreatywny odpowiadał m.in. za reorganizację działu kreacji i wprowadzenie sieciowego modelu współpracy z klientami. Nowy partner agencji San Markos w branży reklamowej działa od ponad 10 lat. Był jurorem Polskiego konkursu Reklamy KTR 2009. Doświadczenie zdobywał pracując zarówno polskich, jak i sieciowych agencjach m. in.: Testardo, Bates, Opus B i Banah Group. W swoim dorobku ma nagrody na krajowych, jak i międzynarodowych festiwalach, m.in. złotą nagrodę EPICA, Silver Drum, Grand Prix Złotych Orłów i 4 Złote Orły, 3 Złote Spinacze, Srebrny Magellan, Silver Spotlight, Bronze Ads of the Word Awards. Jest m.in. współtwórcą kampanii „Kumpel z przeszłości – 1944 LIVE”, która zdobyła ogromną popularność na polskim Facebooku.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.