Zajmujący się tematyką piłkarską sportowy serwis 90minut.pl uruchamia w kwietniu nowy projekt internetowy. Firma zdecydowała się na otwarcie, niezależnego od głównego brandu, wortalu dedykowanego wyłącznie tematyce Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej.
Siłą napędową nowej witryny będą rzetelne, kompletne i unikatowe statystyki sportowe oparte na bieżąco dostarczanych informacjach ze wszystkich aren rozpoczynającego się w czerwcu Mundialu w Niemczech. Na stronach serwisu czytelnicy znajdą m.in. informacje o poszczególnych reprezentacjach, składach ich drużyn, ostatnich zmianach kadrowych, meczach towarzyskich oraz wszystko to, co niezbędne jest każdemu piłkarskiemu kibicowi. Ciekawym uzupełnieniem tematycznym będzie historyczny rys rozgrywek o Puchar Świata oraz tabela wszech czasów.
Projekt oficjalnie wystartuje 15 kwietnia br. pod adresem www.MS06.pl. Wydarzeniu towarzyszyć będzie szeroko zakrojona kampania promocyjna w Internecie. Nad stroną merytoryczną i kreacyjną projektu pracuje regularny zespół redakcyjny 90minut.pl. Obsługą marketingową i sprzedażą powierzchni reklamowych zajmuje się Marketing Institute Polska.
Uruchamiany niebawem serwis 'Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej’ jest pierwszym z opracowanych przez 90minut.pl projektów dywersyfikacji dotychczasowych form działalności. Firma planuje w najbliższych miesiącach wdrożenie kolejnych wortali tematycznych, m.in. serwisu poświęconego europejskim rozgrywkom ligowym.
'Prowadzony przez naszą firmę serwis 90minut.pl bardzo szybko się rozwija i po 3 latach działalności cieszy się dziś wysoką renomą. Jeśli przyjrzeć się możliwościom dalszego wzrostu w oparciu o polską piłką ligową – to wydaje się, iż osiągnęliśmy już wszystko, co było możliwe. Nie ma w polskim Internecie kibiców piłkarskich, którzy nie znaliby i nie korzystaliby z serwisu 90minut.pl. Nadszedł najwyższy czas by poszerzyć nasz zasięg o grupy, które interesują się futbolem sezonowo – wyłącznie przy okazji wielkich medialnych spektakli, jakimi niewątpliwie są nadchodzące Mistrzostwa Świata. To właśnie z myślą o nich tworzymy serwis MS06.pl – kompendium wiedzy na temat Mundialu.’ – mówi Paweł Mogielnicki, właściciel 90minut.pl Media.
'Nie boimy się konkurencji ze strony prasy i portali internetowych, które przy okazji Mistrzostw Świata na pewno uruchomią swoje strony tematyczne. My, w przeciwieństwie do klasycznych mediów, stawiać będziemy przede wszystkim na rzetelną – generowaną w czasie rzeczywistym – statystykę sportową, w której od lat czujemy się mocni. Biorąc pod uwagę obecną siłę marki 90minut.pl, spodziewamy się uzyskać około 200 tysięczną grupę regularnych użytkowników serwisu MS06.pl już w ciągu jednego miesiąca od startu. W początkach czerwca, gdy temperatura przed rozpoczynającymi się kilka dni później Mistrzostwami będzie bliska zenitu, ostrożnie szacujemy wielkość odwiedzającej nas publiczności na 300-350 tysięcy. Uczynimy wszystko, by nie zawieść oczekiwań tej rzeszy czytelników.’ – dodaje Maciej Kusina, jeden z twórców serwisu.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.