Na początku lutego zakończony zostały I etap wdrożenia nowego portalu korporacyjnego Grupy PZU.
Agencja interaktywna SUPERMEDIA Interactive została zwycięzcą przetargu organizowanego przez Dział Komunikacji Grupy PZU na nowy projekt internetowy spółki. Efektem dotychczasowej współpracy jest realizacja I etapu prac wdrożeniowych.
Realizowany obecnie projekt nowego portalu korporacyjnego ma na celu uporządkować internetowy wizerunek spółki, uczynić komunikację z klientami i partnerami firmy w sieci bardziej skuteczną oraz ułatwić zarządzanie treścią redaktorom PZU poprzez wdrożenie systemu CMS.
Oprócz kompleksowej oferty produktowej w serwisie można znaleźć pełną bazę placówek i przedstawicieli oraz dane teleadresowe sieci naprawczej PZU.
Za pośrednictwem portalu można m.in. sprawdzić stan konta OFE oraz uzyskać dostęp do bieżących i archiwalnych notowań funduszy.
Nowy, korporacyjny portal ubezpieczeniowy Grupy PZU to jedno z nielicznych przedsięwzięć na rynku polskim będących wynikiem rzetelnie opracowanej strategii internetowej firmy. Według Agnieszki Ryng, Dyrektor Agencji Interaktywnej: 'agencja SUPERMEDIA Interactive jako partner doradczo-wdrożeniowy PZU, zdobyła już doświadczenia przy realizacji tego typu projektów, m.in. dla PKN ORLEN oraz HP Polska.’
Zgodnie z harmonogramem prac, już w kwietniu zainteresowani użytkownicy będą mogli korzystać z kolejnych funkcjonalności oraz zasobów informacyjnych nowego portalu.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.