Nowy portal marketing w praktyce

Opublikowano: 15 września 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Wydawnictwo Marketing w Praktyce uruchomiło nowy portal marketing w praktyce, w którym znajduje się rozbudowana Marketingowa Baza Wiedzy, a w niej: archiwum, marketing newsroom i warsztaty marketingowe.

Od października będzie możliwy także udział w projekcie „Konsultacje”, w którym firmy z współpracujące będą świadczyły porady z zakresu marketingu, odpowiednie do profilu działalności firm.

Ponadto portal został wyposażony w forum dyskusyjne, wyszukiwarki penetrujące całość zasobów marketingowych zgromadzonych przez redakcję oraz streszczenia artykułów z bieżącego numeru.

http://www.marketing.org.pl

Sylwester KozakNowy portal marketing w praktyce

Nowy portal marketing w praktyce

Opublikowano: 3 września 2004. Kategoria: Rynek. Tagi:

Obecny na rynku od blisko 10 lat miesięcznik „Marketing w Praktyce” wydawnictwa Infor od września br. pojawia się w nowej szacie graficznej i zmodernizowanej formule. Artykuły publikowane w ramach warsztatów marketingowych będą miały funkcjonalne i praktyczne uzupełnienia w internecie, m.in. interaktywne narzędzia marketingowe, wersje demo i gotowe aplikacje do pobrania bezpośrednio z redakcyjnego serwisu www.

Częścią wprowadzanych zmian jest portal marketing w praktyce z rozbudowaną marketingową bazą wiedzy: archiwum redakcyjnym z wyszukiwarką, marketing newsroom oraz sieciowymi artykułami warsztatowymi. W bazie znajdą się także formularze umów i briefów, przykłady planów marketingowych, prezentacje nowatorskich produktów, przykładowe blogi i chaty.

http://www.marketing.org.pl

Sylwester KozakNowy portal marketing w praktyce

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.